Jeg har fået dette super gode tip af min veninde. Og jeg siger jer, det er virkelig godt!
Det er træningsprogrammer, som kun taer omkring 15 minutter hver dag, og man skal bare bruge 2 kvadratmeter gulv, så kan gøres derhjemme, når som helst. For det meste skal man overhovedet ikke bruge udstyr, men et intervaltimer er et must! De kan dog fås i onlineversioner gratis.
Nå men sagen er den, at det er højintensive øvelser, hvor man hovedsageligt bruger egen kropsvægt. Det er cardio træning og fedtforbrændende. Aldrig har jeg været så motiveret før! Man får muskler uden at blive stor, og fedtet forsvinder bare stille og roligt.
Så hvis man bare nogenlunde holder sin gode kost, og laver dette program måske hver anden dag, så ser man hurtigt resultater.
Damen der har hjemmesiden putter et nyt program op hver dag, så det er også meget varierende træning. 15 minutter hver dag - det kan alle da overkomme. Man skal bare huske, at det kun er 15 minutter, og man derfor ligeså godt kan presse sig selv til det yderste i den mængde tid, da programmerne oftest handler om at man skal tage max gentagelser.
Hjemmesiden er bodyrock.tv
God fornøjelse. Og fortæl gerne om jeres resultater :)
13 år6. marts 2011 kl. 11:03
Sabina Nielsen (slettet)
#2 af Sabina Nielsen (slettet)
re: God træning til vægttab
Har lige været inde og se siden - ser rigtig god ud især da det kan laves hjemme og ikke er tidskrævende. Tak for tippet - er gået i fuld gang :)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har fået dette super gode tip af min veninde. Og jeg siger jer, det er virkelig godt!
Det er træningsprogrammer, som kun taer omkring 15 minutter hver dag, og man skal bare bruge 2 kvadratmeter gulv, så kan gøres derhjemme, når som helst. For det meste skal man overhovedet ikke bruge udstyr, men et intervaltimer er et must! De kan dog fås i onlineversioner gratis.
Nå men sagen er den, at det er højintensive øvelser, hvor man hovedsageligt bruger egen kropsvægt. Det er cardio træning og fedtforbrændende. Aldrig har jeg været så motiveret før! Man får muskler uden at blive stor, og fedtet forsvinder bare stille og roligt.
Så hvis man bare nogenlunde holder sin gode kost, og laver dette program måske hver anden dag, så ser man hurtigt resultater.
Damen der har hjemmesiden putter et nyt program op hver dag, så det er også meget varierende træning. 15 minutter hver dag - det kan alle da overkomme. Man skal bare huske, at det kun er 15 minutter, og man derfor ligeså godt kan presse sig selv til det yderste i den mængde tid, da programmerne oftest handler om at man skal tage max gentagelser.
Hjemmesiden er bodyrock.tv
God fornøjelse. Og fortæl gerne om jeres resultater :)