En konkurrence for konkurrencemennesker;)! - uge 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

En konkurrence for konkurrencemennesker;)! - uge 2
Hej, hvordan er det gået for jer?
Personligt synes jeg, at det har været en underlig uge.
Spiser sundt og motionerer ok, men har kun smidt 100 gram. havde egentlig smidt 600, men det er åbenbart kommet på igen, hvordan ved jeg ikke.

Jeg sætter skemaet ind i dag, fordi jeg er ikke lige på min egen computer... -.-
13 år5. marts 2011 kl. 09:37
re: En konkurrence for konkurrencemennesker;)! - uge 2
Jeg har også selv haft en mærkelig uge..
78,9 kg. - så + 300g.

Men vi klør bare på i denne uge igen ;)
13 år5. marts 2011 kl. 10:36
Ja, det er virkelig træls, efter alt det man holder og lader være med at spise - så er det åbenbart ikke nok.
Lige nu har jeg allerhelst lyst til at æde alle de kiloer jeg har tabt med sukker, chokolade og slik! :D
13 år5. marts 2011 kl. 10:47
meget underlig uge, jeg har taget 100 g på :S

Jeg skal til fastelavnsfest i aften, og har købt hvidvin, øl og light sodavand... tager 2 øl med og driler vand/sodavand hver anden gang så jeg ikke drikker ret meget..
jeg håber det går bedre i næste uge!
13 år5. marts 2011 kl. 11:59
min vægt er 76,4
13 år5. marts 2011 kl. 12:00
Har ikke vejet mig i dag, fordi jeg var i byen i går, men fredag morgen sagde vægten 69,3.. sååå -1,5kg! (-:
13 år5. marts 2011 kl. 12:56
Først et sort knus til dig Liinda000 for din ildhu her ;-)

Dagens vægt var 86,5.

Har fået nye stofskiftepiller som giver forstoppelse uha.
god vind til alle....
13 år5. marts 2011 kl. 13:32
æv glemte lige et T naturligvis...et stort knus til dig Liinda utroligt hvad et enkelt bogstav kan gøre til forskel....uha.
13 år5. marts 2011 kl. 13:36
Hvor er det befriende, at jeg ikke er den eneste, der har haft en mærkelig uge. Min vægt har lavet de vildeste udsving, og den er endt på 62,3 kg.. Hmm, det er lig et plus på 400 gram. Øv :( Lørdag aften bliver farlig - cocktails med tøserne, men lidt sjovt fortjener man vel også en gang imellem

Jeg vælger at tro (og håbe på), at vægten igen bevæger sig i den rigtige retning i næste uge :)

God solskinsdag til alle.
13 år5. marts 2011 kl. 14:05
Her siger vægten 65,6 kg........det går langsomt, men dog den rigtige vej :)
13 år5. marts 2011 kl. 16:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });