Onsdagsvejning :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning :)
Hej alle sammen.
Jeg er glad i dag. Vægten i morges 75,8 kg.
( Startede på 77,7 i uge 36)
Dejlig dejlig. Håber det er gået lige så godt for jer andre... :)

Mange hilsner Anja
18 år20. september 2006 kl. 18:24
re: Onsdagsvejning :)
Jeg har ikke tabt noget i denne uge, eller det vil sige at jeg tog på i weekenden og har så tabt det igen. Men denne weekend vil jeg være standhaftig. Min søster skal giftes den 7. okt. og det er mit mål at veje 75kilo den dag (vejer nu 77,5).
18 år21. september 2006 kl. 08:45
Hej Anja.

Rigtig flot, tillykke med det. Du er vist inde i en rigtig god periode.

Og TanteTot.

Godt nok at bibeholde din vægt, så skal det nok komme.

Min egen vægt er på status quo, 78,5 kg. men har genoptaget min motion efter "sommerpause", så det er faktisk ok.

Hilsen Lene
18 år21. september 2006 kl. 12:17
re: re: Onsdagsvejning :)
Godt gået AnjaA

Du skal nok nå det tante tot, også selv om du ikke har tabt dig i denne uge.

Lene du lyder som du er godt tilfreds, men du er god til at opmunterer os andre så du skal også lige have en opmuntring. Det skal nok gå, også når du nu får begyndt på motionen
18 år21. september 2006 kl. 12:37
Takker :)

TanteTot, det lyder meget rimelig, at tabe 2½ kg på 2½ uge, så det er bare med at hænge i.
Lene, jeg har også prøvet når man begynder at motionere igen, at vægten står stille lidt, men det skal nok komme:)

Jeg har opdaget, at hvis jeg dropper mad med mange kulhydrater såsom brød, ris, pasta, og kartofler i min aftensmad så går det lidt hurtigere med vægttabet. Så spiser jeg bare ekstra meget kød og salat. Jeg gør det ikke hver aften, men så ofte som mulig. Ved ikke om det kan hjælpe jer, men det virker for mig.

Pøj pøj med humøret og motivationen.
18 år21. september 2006 kl. 14:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });