mandagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandagsvejning
Der er godt nok ikke så meget at skrive om. Det er det samme som sidst 63,5 kg. Min deadline nærmere sig ellers med rakse skridt, men så må jeg bare satse på at tabe så meget som muligt inden.

Jeg har godt nok lavet Maddies fatburnersuppe og den kan varmt anbefales, men når jeg så spiser forkert imellem måltiderne hjælper det jo ikke meget.

Der ellers kun 25 kal.i 100g af Maddies fatburnersuppe og den mætter godt.

Der er skrevet meget om at vi tager på under menses, men min krop virker anderledes. Nu har jeg lagt mærke til det så længe at nu tør jeg skrive det. Op til 14 dage jeg skal have menses taber jeg mig ikke for så at tabe mig den dag det kommer. Jeg går ud fra det er væske.
Det værste er så hvis det vælger at springe 1 mdr. over (det hænder og det skyldes formoder jeg, min alder) så går der 1½ mdr hvor jeg ikke taber mig og så mister jeg motivationen.
18 år18. september 2006 kl. 11:13
re: mandagsvejning
Hej Kirsten.

Jeg er også vild med Maddies suppe. Og har brugt den til at "rense ud" i kroppen. Kun spist den, hver gang jeg er blevet sulten i løbet af dagen, og så drukket en masse vand. Sådan en dag, tror jeg er sundt at tage en gang i mellem. Jeg føler mig i hvert fald utrolig sund - lige den dag.

Det kan godt være der ikke sker så meget, men du tager jo ikke på og det er da rigtig godt. Det går måske heller ikke så hurtigt med de sidste kilo, du gerne vil tabe, men du har jo kæmpet en brav kamp, så mon ikke det lykkes for dig? Jeg krydser fingre for dig ;-)

Med hensyn til vægtøgning ved mens. er det for mit vedkommende i ugen op til, at det ikke er sjovt at gå på vægten, og når det så kommer i gang, på 2. dagen, render jeg stort set på wc det meste af dagen og taber, som du, sagtens 1-2 kilo på den dag, og det er sikkert væske, der har ophobet sig i ugen op til. Så min foretrukne vejedag er på 2. dagen. Sådan har jeg haft det i mange år og det er måske lidt forskelligt, hvad man oplever. Mine vægtudsving er ikke helt så store, som de var, da jeg var yngre og de fysiske gener, som voldsom hovedpine, er heldigvis også på retur. Det får jo heldigvis en ende med, at det er noget, vi skal bekymre os om ;-)

Hilsen Lene
18 år18. september 2006 kl. 12:39
re: mandagsvejning
Hvor finder man opskriften på den berømte fatburnersuppe?
18 år19. september 2006 kl. 18:57
re: re: mandagsvejning
Hej Anonyme,

Du kan finde den under den tråd, som hedder "min tur".

God fornøjelse!

Hilsen Maddie
18 år20. september 2006 kl. 06:07
re: re: re: mandagsvejning
Hejsa Kirsten

Øv øv. Op på hesten igen du. Kan du ikke tænke over, hvad du kan gøre i stedet for at spise forkert mellem måltiderne? Hvad du kan gøre for at forebygge, at det sker? Indbygge nogle gode vaner i løbet af dagen? Det skal siges, at det tager tid at skifte en dårlig vane ud med en god, ca 1 måned før den nye vane sidder indgroet.

Jeg har tabt 1 kilo siden sidste mandag, så jeg er super tilfreds.

Anna
18 år20. september 2006 kl. 08:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });