HjÆÆÆÆLP

Du læser en tråd i debat > vægttab

HjÆÆÆÆLP
jeg aner virkelig ik hva jeg har gjordt forkert... jeg spiste de 2 første uger som jeg stadig gør.. på de to første uger tabte jeg 1½ kg... næste uge jeg 200 g på.. og denne uge tog jeg 700 gram på... HVORFOR... spiser som jeg gjorde de to første ger.. den eneste forskel er at jeg vejede mig mandag i dag.. plejer at veje mig søndag :'(
18 år18. september 2006 kl. 07:19
re: HjÆÆÆÆLP
Hej Pernille.

Det kan jo have mange årsager. Din vægt kan svinge med et par kilo eller mere, alt efter hvor du er i din cyklus. Du kan have spist meget salt, eller byture med alkohol her i weekenden, så det er væskeophobning. Eller måske er du bare ved at være i et vægtområde, der er normalvægtigt for dig.

Hilsen Lene
18 år18. september 2006 kl. 09:44
re: re: HjÆÆÆÆLP
okaay. jeg har desværre måtte være nødt til at tage 3 pakker p piller i træk.. og skal have min mens i nærste uge.. jeg plejer at stige i vægt.. men når jeg har taget 3 pakker undrede det mig hvis kroppen stadigvæk vidste at at jeg om en uges tid burde få min mens.. jeg går ikke i byen og indtager slet ik alkohol..
var bare rigtig bange for at kroppen nærmest bliver emun. overfor for sund mad.. så hvis man stadig hele tiden spiser sundt.. at så vender kroppen sig til det og man tager mere på... sys bare ik jeg har spist mere usundt end jeg har gjord de andre uger.. så blev vildt ked a det da jeg så i morges at jeg havde taget på :'(
18 år18. september 2006 kl. 19:41
re: re: re: HjÆÆÆÆLP
Jeg tror jeg ved hvad der er galt - du spiser sundt, men vejer ikke hvor meget du spiser?

Hvis du vil tabe dig bliver du nødt til at arbejde med både sundhedsværdi og portionsstørrelser. Prøv at veje din kost og regne det præcise kalorietal ud. Du skal helst have mellem 1200 og 1500 kcal dagligt.

Hilsen Asta Elise
18 år19. september 2006 kl. 08:30
re: re: re: re: HjÆÆÆÆLP
ved godt det med at veje det :( men jeg bor 2 steder.. pluds jeg går i skole og er til stævne hver week.. og det tit megets svært at få målt det præsict og sån :/
18 år21. september 2006 kl. 15:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });