#2 af Mrsjag (slettet)
Nye 12 uger
Du læser en tråd i debat > vægttabMrsjag (slettet)
re: Nye 12 uger
Held og lykke med projektet!
Det er da synd, at fruen ikke bakker dig op. Brokker hun sig over træningen fordi det tager tid fra jeres samvær? For så kan du jo foreslå at I træner sammen. Motion kan jo også bestå af en lang rask gåtur i skoven eller på stranden :o)
Synes forresten det er en god ide med præmier, hver gang du har nået et delmål.
Det er da synd, at fruen ikke bakker dig op. Brokker hun sig over træningen fordi det tager tid fra jeres samvær? For så kan du jo foreslå at I træner sammen. Motion kan jo også bestå af en lang rask gåtur i skoven eller på stranden :o)
Synes forresten det er en god ide med præmier, hver gang du har nået et delmål.
13 år22. februar 2011 kl. 07:56
Falken
Tak..
Jeg ved ikke helt hvad det er.. Jeg stod 1½ time tidligere op så det netop ikke tog tid. Men det kan godt være at jeg skal se om jeg kan få trukket hende ud på nogle gåture.
Ja de sidste gange har jeg gået lidt død i det efter 6 uger fordi der ikke har været noget at se frem til.
Jeg ved ikke helt hvad det er.. Jeg stod 1½ time tidligere op så det netop ikke tog tid. Men det kan godt være at jeg skal se om jeg kan få trukket hende ud på nogle gåture.
Ja de sidste gange har jeg gået lidt død i det efter 6 uger fordi der ikke har været noget at se frem til.
13 år23. februar 2011 kl. 06:24
Trif
Håber det går med træningen og opbakningen :-) Kan du tale med din bedre halvdel om hvad problemet er?? Kunne jo være at når du træner meget, så ikke laver noget hjemme????
Måske ;-)
Her er det mig der træner som en tosset, og jeg har fuld opbakning - ellers ville jeg ikke kunne det.
Stadig er det så også mig der har hoved"ansvar" for mad mm.
Hvilket passer mig fint hehe.
Måske ;-)
Her er det mig der træner som en tosset, og jeg har fuld opbakning - ellers ville jeg ikke kunne det.
Stadig er det så også mig der har hoved"ansvar" for mad mm.
Hvilket passer mig fint hehe.
13 år24. februar 2011 kl. 10:48
Falken
Kan man nogensinde lave nok derhjemme :-)
13 år24. februar 2011 kl. 17:26
Trif
Hoho ja det er jo et kvindesvar du får her;
nej hehe - der er jo altiiiiid liiiiiiige lidt :-)
nej hehe - der er jo altiiiiid liiiiiiige lidt :-)
13 år24. februar 2011 kl. 19:18
Falken
:-) og en manderespons.. Ja der er jo ikke så meget at lave.. lidt støvsugning og lidt madlavning og lidt tøjvask.. hvad skal man så lave de sidste 23 timer i døgnet.
Men jeg tror nu jeg har fundet svaret. Hun synes jeg bliver for tynd i forhold til min kropsbygning. Da jeg var nede på 84 kg synes hun jeg så syg ud.
Men jeg tror nu jeg har fundet svaret. Hun synes jeg bliver for tynd i forhold til min kropsbygning. Da jeg var nede på 84 kg synes hun jeg så syg ud.
13 år24. februar 2011 kl. 20:35
Trif
Ooh ja ja der er rigeligt til de 23 timer hehe.
Går du i et træningscenter?? For så kunne du måske få e træningsplan, så du ikke blev "tynd" men slank og "bred" - hvis du forstår ;-)
Kunne I træne sammen??
Går du i et træningscenter?? For så kunne du måske få e træningsplan, så du ikke blev "tynd" men slank og "bred" - hvis du forstår ;-)
Kunne I træne sammen??
13 år25. februar 2011 kl. 09:15
Falken
Ja, jeg træner i center af samme grund.. Det gør det sværere at tabe sig i vægt... men hellere 90 kg muskler end 80 kg ingenting.
13 år1. marts 2011 kl. 06:08
Falken
1. Delmål er nået .. Delmål fordi jeg delvist nåede det. Mangler 400 g. så jeg tager weekenden med vennerne, men jeg passer lidt mere på end jeg ville have gjort.
- På vej mod næste delmål - 85 kg om 3 uger.
- På vej mod næste delmål - 85 kg om 3 uger.
13 år2. marts 2011 kl. 06:47
Lidt info:
Mand 35 år
Højde 182 cm
Startvægt 90,6 kg.
Mål 80
Planen er i sin simpelhed:
Dyrke motion og spise bedre. For at kunne "fordøje" planen lidt bedre, har jeg delt den op i 4 med en "præmie" i hver.
1. kvart: 87 kg - præmie - weekend med gutterne
2. kvart: 85 kg - præmie - en tur i biffen
3. kvart: 82 kg - præmie - en tur i Tyrkisk bad
4. kvart: 80 kg - præmie - en tur til Paris sammen med min kone, hvis hun støtter mig. Hvis ikke, tager jeg en weekend til Budapest på motionshotel.
Jeg startede onsdag d. 9. feb og indtil videre er det ikke gået skidegodt. Den første uge var jeg syg. Uge 2 gik jeg så til den med at træne en del, men efter et stykke tid brokkede min kone sig over at jeg trænede. (Jeg tror allerede nu at jeg kan sige at turen går til Budapest :-)) Så nu prøver jeg på at holde styr på min kost bedst muligt. Men jeg savner træningen.
Men som sagt håber jeg på, at få noget støtte her. Jeg vil nå det denne gang.