Så rykker det

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så rykker det
Hejsa

Synd, jeg ikke har fredagsvejning. Var lige på vægten i morges for at tjekke, hvordan det nu går med vægttabet efter jeg har givet det større fokus. Minus 2 kilo siden mandag. Ja, jeg fatter det ikke helt. Tror og håber på, at mindst nogle af dem stadig er væk på mandag, som er den dag, jeg har vejning normalt :-)

Under alle omstændigheder er jeg superglad. Det går bestemt i den retning, jeg ønsker.

Anna
18 år15. september 2006 kl. 08:39
re: Så rykker det
Det lyder da super, og pyt med du ikke har fredagsvejning. Det er jo altid fedt at smutte på vægten i utide, når det er et godt resultat. Så selvfølgelig er de kilo da stadig væk på mandag, hvis du holder den nye stil weekenden over.

Hilsen Lene
18 år15. september 2006 kl. 11:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });