Update

Du læser en tråd i debat > vægttab

Update
Tja jeg har da tabt 400 gram den sidste uges tid, og det er bestemt positivt da jeg slet ikke havde regnet med at have tabt noget som helst - tværtimod.

Så nu er jeg lidt mere motiveret til at fortsætte - eller med rette - komme ordentlig igang igen.

Følelser og mad er en meget dårlig blanding. Og en meget dårlig vane at få ændret - men intet er umuligt.

Jeg håber I alle har det godt, det er skønt at se der er kommet gang i det herinde igen.

Knuz Marianne
18 år14. september 2006 kl. 12:16
re: Update
Jeg tænkte på dig så sent som i morges, om du mon helt havde opgivet, så det er godt at du stadig er her og at vægten går den rigtige vej.
18 år14. september 2006 kl. 12:45
re: Update
Hej Marianne

Tillykke med det.
400 gram er vist flot på en uge. Vi vil jo gerne have det til at holde ;-)

Knus Slank nu!
18 år14. september 2006 kl. 19:57
re: re: Update
Åh ja Marianne. De der dårlige vaner, som er så svære at komme af med. Kender det alt for godt.

Har du læst "kunsten at ændre vaner" af John Buhl, Nomedica? Den er ikke så dyr i anskaffelse. Måske det var en idé.

Den er fyldt med gode tips om, hvordan man skifter dårlige vaner ud med gode. Hvordan man sætter sig realistiske mål osv osv.

Bare en idé.

Pøj pøj med vægttabet.

Anna
18 år15. september 2006 kl. 08:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });