#2 af Mrsjag (slettet)
at gøre lidt ekstra
Du læser en tråd i debat > vægttabMrsjag (slettet)
re: at gøre lidt ekstra
Jeg ved hvad du mener. Jeg har svært ved at nå så meget motion, da jeg har en lille 2årig dreng der tager en masse tid. Det bliver til leg i svømmehallen, næsten dagligt, gåture dagligt samt selvfølgelig leg med min søn.
Jeg prøver at putte noget styrketræning ind i mellem i dagens program. Jeg laver f. eks. læg løft og "numse-øvelser" når jeg er i bad og børster tænder. Jeg laver mavebøjninger, lunges, squat mm. når jeg ser tv. Det kan godt være det ikke gør det store, men lidt har også ret.
Jeg er sikker på du kan finde ting du kan gøre i løbet af din daglig dag. Held og lykke med det!
Jeg prøver at putte noget styrketræning ind i mellem i dagens program. Jeg laver f. eks. læg løft og "numse-øvelser" når jeg er i bad og børster tænder. Jeg laver mavebøjninger, lunges, squat mm. når jeg ser tv. Det kan godt være det ikke gør det store, men lidt har også ret.
Jeg er sikker på du kan finde ting du kan gøre i løbet af din daglig dag. Held og lykke med det!
13 år20. februar 2011 kl. 08:11
ld81 (slettet)
re: at gøre lidt ekstra
Jeg bruger min wii imens jeg ser fjernsyn om aftenen. Der er sådan et step program man kan lave imens. Men man behøber jo ikke en wii for at gøre det.
13 år21. februar 2011 kl. 08:28
Jeg tænker derfor: hvad gør i for lige at gøre lidt ekstra? Er der eventuelt nogle små trænings metoder man kan bruge i de små ventetider der nu engang er i ens dagligdag?
På forhånd tak :)