Onsdagsvejning :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning :)
Hej Alle.

Jeg vejer mig hver onsdag, og tænkte på om andre havde lyst til "onsdagsvejning" ? På den måde kan vi holde lidt øje med hinanden.
Vægten i dag siger 76,8 kg (tab 0,9). Mit mål er 69 kg, og jeg håber på ca. tabe ½ kg. pr uge.

Hilsen AnjaA
18 år13. september 2006 kl. 09:45
re: Onsdagsvejning :)
Den er jeg med på. Min vægt siger i dag 78,5

Jeg har en idé om, jeg er nede på 70 til december, og skulle gerne ned omkring 60 på et tidspunkt - sikkert noget ud i fremtiden.

Hilsen Lene
18 år13. september 2006 kl. 10:28
re: re: Onsdagsvejning :)
må jeg også være med
min vægt i dag 107 kg
18 år13. september 2006 kl. 11:08
Jeg vil også gerne være med, hvis jeg husker det! :o)
Min vægt i dag er 78k. Har tabt nøjagtig 10k nu, jubiii!
18 år13. september 2006 kl. 12:42
Hej TanteTot.

Velkommen på siden, du er ny, ikke? Flot, du har tabt 10 kg. Var lige inde på din profil og så det er fra april, du har tabt så meget. Super godt og motiverende også for os andre.

Og Anja, når dit mål er at tabe ½ kg. om ugen er 0,9 bare rigtig flot ;-)

Hilsen Lene
18 år13. september 2006 kl. 16:08
Hejsa alle.

Jeg vil da også gerne være med.

I dag vejer jeg 68,8 kg. I mandags da jeg startede viste morgen vægten 70,0 ( vin og hvidløg i weekenden er ikke venligt mod en mandagsvægt)

Det er faktisk præsis 10 kilo siden jeg startede for 18 mdr siden - det er langsomt men sikkert mit vægttab - håber jeg ;-)

Glæder mig til at melde ind næste onsdag.

I øvrigt stort tillykke til TanteToT -med din "jubilæumsdag"

Knus Slank nu!
18 år13. september 2006 kl. 18:00
Hej alle sammen.

Tak Lene:)

Jeg er rigtig glad for så mange har lyst:) Tillykke med jer, Tante Tot og slank nu, der allerede har tabt 10 kg, det er virkelig flot. Jeg kunne også se på din profil, Lene, at du også har tabt dig noget indtil nu. Det lader til vi alle er ved godt mod :)

Til dig Tove, så tror jeg det er fornuftigt selv at tage hånd om vægttabet, i stedet for pillerne, og endeløse slankekure. Nu ved jeg ikke hvordan du prøver at tabe dig, men et godt råd er: spis 3 hovedmåltider (godt med grønt), og ellers spis hver 2. time - frugt og grønt -dagen igennem. Det er i hvert fald den måde jeg holder mig mæt hele dagen, plus jeg har en forestilling om, at det sætter gang i stof-skiftet, når maven hele tiden har noget at arbejde med.

Vi snakkes ved. Hilsen Anja
18 år13. september 2006 kl. 18:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });