Hejsa til alle

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hejsa til alle
Hej til alle.
Jeg er ny bruger. Synes siden er rigtig god. Jeg vil gerne tabe mig 5 kilo - måske 7( vi får se).
Min metode må være at passe på kosten og så er jeg begyndt at løbe lidt. Har løbet 2-3 km 3 gange om ugen, men har bestemt mig for at løbe 5 fra denne uge. Jeg håber det kommer til at give det nødvendige skub for mit vægttab, der ikke rigtigt vil komme igang.
Jeg taber nemt 1 kilo i løbet af ugen - efter weekenden er jeg rykket tilbage til start. ØV Så jeg har i tidens løb tabt rigtigt mange kilo ;-(

Håber at denne side kan hjælpe mig til at holde fast. Jeg har i løbet af det sidste år tabt 5 kilo. Det går den rigtige vej, men bare pokkers langsomt.

knus slank nu
18 år11. september 2006 kl. 19:47
re: Hejsa til alle
Velkommen til. Håber du får glæde af siden, enten det er at indtaste maden eller det "bare" at bruge forummet. Jeg synes ihvertfald også det er en god side. At det så går lidt langsomt med vægttabet er jo ikke noget at gøre ved - eller det er der måske- , men tålmodigheden har indimellem lidt svært ved at følge fornuften.
18 år11. september 2006 kl. 23:56
re: Hejsa til alle
Hej slank nu.

Velkommen på siden. Det lyder dejligt med løbeture her i den sene sommer.

Og de weekender - der kan der hurtigt indtages mange kalorier, som man så kan bruge den efterfølgende uge på at forbrænde.. Måske det var en idé med noget sundere "weekend-knas", så er det lidt sjovere, når det er mandag og hverdag igen.

Hilsen Lene
18 år12. september 2006 kl. 15:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...