5 kg på 5 uger 2.uge

Du læser en tråd i debat > vægttab

5 kg på 5 uger 2.uge

Så er vi klar til endnu en uge, så lad os se hvor mange der er glade og tilfredse...Håber at det gik godt for alle..

Hilsen Eber...
13 år12. februar 2011 kl. 23:08
re: 5 kg på 5 uger 2.uge
Godmorgen, og jo tak i dag er jeg tilfreds :O)

Startede ellers ugen med, at købe en ny badevægt og tog derved hele 3 kg på, øv øv øv - men efter at have sundet mig lidt og fået startvægten skrevet 3 kg højere (75 kg) så det hele passer sammen igen, så kører det bare.

I sidste uge minus 500 g - i dag siger vægten 73,8, så jubii minus 700 g til mig i denne uge :O)
13 år13. februar 2011 kl. 06:40
Godmorgen :-)

Helt tilfreds er jeg!! Sidste uge 65,5 denne søndag 64,4

Tillykke til dig Turbomonster, vildt med den nye vægt - men den er nok mere præcis,, Jeg vil egentlig også have ny vægt, men er i tvivl om kvaliteten. Hvilken har du købt og er du tilfreds?? Lige bortset fra de 3 ekstra kg :-)
13 år13. februar 2011 kl. 07:27
Godmorgen:)
Hmm.. Bedre end i sidste uge. Midt på ugen var den 60,4 men desværre er den 60,8 idag. Dvs. minus 700 gram siden i søndags.
Jeg håber, at jeg er i 50'erne i tråden "5 kg på 5 uger 3. uge";) God dag
13 år13. februar 2011 kl. 08:18
Jeg har åbenbart syndet stort for jeg er nu på 65,6 kilo. dvs. jeg har taget næsten 1 kilo på. Sådan noget L..., men jeg må jo bare komme stærkt igen i uge 3. Skal ellers på venindetur til spanien, så det bliver svært. Måske er løbesko løsningen. God uge til jer alle
13 år13. februar 2011 kl. 08:32
Tak Trif og også stort tillykke til dig med de minus 900 g super flot :O))

Vægten hedder ikke noget, så øv det kan jeg ikke fortælle dig, men den har sådan en håndholdt vægt ved siden af, hvor man kan læse fedt, vand og muskelmase, den bruger jeg dog ikke, fordi den ikke kan slukkes, men viser uret når man ikke bruger den :O( - købt i Bilka, men ved ikke om de har flere af dem, jeg tog i hvertilfælde den sidste de havde i Esbjerg.

Meol - fortvivl ikke, min vægt har også været 400 g højere i løbet af ugen - vand i kroppen tror jeg, så man skal nok kun veje sig en gang om ugen :O))

Aniara - flot at du indrømmer din synd, jeg har faktisk også syndet, kan sku ikke holde nallerne fra Vingummi om aftenen, håber det bliver bedre med tiden - nyd nu din tur til Spanien og find løbeskoene frem, når du kommer hjem igen :O))
13 år13. februar 2011 kl. 10:15
Hejsa..

Min vægt siger idag 75,3 kg. altså minus 600 gr. fra sidste uge.. så det er udemærket... var ellers på 75 kg i fredags, men så kom weekenden :-(
13 år13. februar 2011 kl. 10:58
hej alle

tja, det gik ikke så godt her..men vægten siger 70,1 så minus 300 til mig...jeg havde ellers håbet på og se 60'erne men det er der ikke noget at gøre ved..så kan jeg lære det...
13 år13. februar 2011 kl. 11:13
Hej allesammen

Min vægt siger 65,7 så er ikke under 65 som jeg håbede, nok mest på grund af det ædegilde jeg havde i går, men siden sidste søndag er der da røget 500 gram så det er ok.
Nu må jeg da være under 65 næste søndag, især hvis jeg låser mig selv inde i weekenden, langt væk fra alle butikkerne :D
13 år13. februar 2011 kl. 11:40

Tilfreds er jeg ikke, men der er da røget 300 gram, så vægten nu siger 66,2.
Syntes ellers jeg har passet min kost rigtig godt og holdt mig under de kcal jeg må spise for at tabe mig, Nn gælder det virkelig om at holde fast, for min motivation er næsten i bund.
13 år13. februar 2011 kl. 12:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });