pointsystem

Du læser en tråd i debat > vægttab

pointsystem
Er der nogen steder, man kan se noget om weight watchers pointsystem. Jeg vil godt lige vide lidt om det, inden jeg evt. melder mig til noget(og betaler).Synes det lyder tiltalende, at der ikke er noget, der er forbudt, men at man selv kan stykke sin "kur" sammen, bare man holde sig til sine point. Er der evt. skrevet en bog om det. eller.... ?
13 år12. februar 2011 kl. 18:12
re: pointsystem
Jeg mener ikke, at der findes noget.
Så vidt jeg ved, er man nød til at melde sig ind, for at få noget mere detaljeret at vide
13 år12. februar 2011 kl. 18:49
Tak for dit svar. Jeg ville bare gerne vide lidt inden, men så må jeg jo kontakte dem.
13 år12. februar 2011 kl. 19:13
Jeg bruger det, dog uden at gå til møderne. Man har et vist antal point om dagen som man må bruge, det afhænger af køn, alder og vægt. Jo mindre man vejer jo mindre antal point. Så har man også nogle bonuspoint som man må dele ud på hele ugen eller bruge på en gang, eller lade være at bruge, hvis man vil tabe sig hurtigt.. Desuden kan man tjene point ved motion, som man så selv vælger at bruge.

Man spiser hvad man har lyst til, man skal bare holde sig indenfor sine daglige points.

Bare spørg hvis du vil vide mere.
13 år12. februar 2011 kl. 20:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });