Nupo + motion

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nupo + motion
Jeg overvejer at prøve nupo for at kickstarte mit væggtab.Jeg vil leve primært af Nupo, men dog supplere med lidt grøntsager/frugt ved siden af. Evt rigtig aftensmad engang i mellem.
- Men jeg har et par spørgsmål til det, som jeg håber nogle af jer der er har prøvet det, måske kan svare på -

- Hvordan med motion ved siden af? har man energi til det?

- Hvordan kan man egentlig tabe sig så meget, med et så lavt daglig indtag af kcal - burde stofskiftet ikke blive utrolig lavt?

Tænker om vægttabet så vil gå i stå, hvis man vender tilbage til en diæt på 1300-1400 kcal igen..
13 år11. februar 2011 kl. 17:28
re: Nupo + motion
hej
det er jo også kun meningen man skal kickstarte vægttabet.
det gjorde jeg. det passede fint. jeg tabte 3 kg på et par uger og gik så "tilbage" til at spise efter vægtkonsulenterne. og jeg har bare blevet ved med at tabe mig.
jeg løb tre gange om ugen da jeg spiste nupo og havde fint energi til det. men oplevede dog at mit blodsukker ikke var stabilt og det hjalp så da jeg fik mad igen.

lige nu har jeg stadig en masse nupo tilbage og bruger det som substitut når jeg fx har været til fødselsdag eller af anden grund har spist for mange kalorier. så spiser jeg en nupo suppe til aftensmad i stedet for at hælde en masse ekstra udnødige kalorier indenbors. nogen gange er man jo slet ik sulten og spiser bare aftensmad, fordi det skal man jo hehe.

til dét er det genialt synes jeg. og jeg kan varmt anbefale det men ja man taber ikke vildt meget ved kun at holde kosten på nupo. for kroppen får jo samtidig et chok og tror at man sulter. så den tærer på nødsdepoterne for at man kan overleve hehe.
men jeg synes da helt klart du skal prøve. om ikke andet så bliver man jo grebet af det ;)
held og lykke med vægttabet
ditte
13 år11. februar 2011 kl. 18:44
re: Nupo + motion
Min erfraring med Nupo er at det virker rigtig godt.
Jeg har været på nupo i flere omgange, og har tabt mig alt fra 12 kg til 3 kg.. Det afhænger selvfølgelig af hvor lang tid man er på kuren.

nupo.dk - på denne side kan du se hvor meget du burde tabe om ugen, og du kan læse om de forskellige nupo kurer.

Jeg havde også nok overskud til motion, men jeg var dog lidt træt og sulten de første par dage.

Held og lykke med kuren.
Bojan.
13 år11. februar 2011 kl. 19:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });