mandagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandagsvejning
I denne uge har jeg taget et ½ kg på, så nu er jeg igen der hvor jeg bare træder vande.

vægten siger nu 63,5.

Hørte i går at nu må de spanske modeller ikke være så tynde. En model på 175 skulle veje mindst 56 kg!!!!
18 år11. september 2006 kl. 12:07
re: mandagsvejning
Hej Kirsten P,

Jeg vejede også det samme her til morgen, så jeg har bestemt mig for at gå på vægten i morgen, da er der bestemt sket en forandring :)
I hvert fald har jeg lavet en "Fat-burning-suppe", som jeg skal have i aften - i dag har den stået på frugt og vand (lyder det ikke lidt frelst?)

Hvis det bliver en succes, kan jeg lige give et par "suppe-tips"

Hvor høje skulle vi være, hvis vi skulle matche de spanske modeller?

Hilsen Maddie
18 år11. september 2006 kl. 13:19
re: re: mandagsvejning
Her er det status quo også.

Anna

Ja jeg kunne i hvert fald ikke tænke mig at veje 56 kilo :-)
18 år11. september 2006 kl. 13:23
re: re: mandagsvejning
Hej Maddie
Du skal være 175 cm for at matche de spanske modeller.

Men 175 høj og en vægt på 56 kg, det er godt nok ikke meget så hvad mon de har vejet indtil nu.
18 år12. september 2006 kl. 00:00
re: re: re: mandagsvejning
Hej Kirsten.

Surt med det ½ kilo, men du har jo lige tabt dig noget, ikke? Så det går nok. Nu er der heller ikke så længe til den store dag i november ;-) Pøj pøj, du skal nok nå det.

Hilsen Lene
18 år12. september 2006 kl. 15:30
re: re: re: re: mandagsvejning
Hej Maddie.

Din "fat-burning-suppe" hvad indeholder den? Kunne du ikke skrive en opskrift, den vil jeg gerne have. Jeg har selv en, hvor der blandt andet er hvidkål, peberfrugt, bladselleri, løg, chili og hvidløg i. Det er altid sjovt med nye ideér.

Hilsen Lene
18 år12. september 2006 kl. 15:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });