Tab af mave fedt - hvordan?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tab af mave fedt - hvordan?
Nogen af jer medtabere skrev om tab af mavefedt ? mellem tarmene...er det via musklerne...............ja jeg er på bar bund hvordan det foregår?

Synes det løde spændene men kan ikke finde det igen hvem ved noget om det? Fedtforbrænding af mavefedt...
13 år9. februar 2011 kl. 15:58
re: Tab af mave fedt - hvordan?
Hej Calcit, var det den i motion der hedder "At holde vægten men tabe cm.. "
13 år9. februar 2011 kl. 17:03
hej Calcit

Jeg fandt en artikel på nettet:

"Lad mavefedtet holde flyttedag"

Måske noget du/I ku´ få lyst til at læse

vh kis
13 år9. februar 2011 kl. 17:46
Tak for svarene...spændende at læse....
13 år9. februar 2011 kl. 19:45
det skulle mindske mavefedt lidt at spise fuldkornsprodukter.
og mere at spise bær især blåbær 2% af din kost.
men mindre end 2% bær, må vel også hjælpe lidt..

man skulle vis ikke få mindre fedt, det skulle bare ikke sidde på maven.
13 år10. februar 2011 kl. 16:34
der sku lige været kommet en hel ny bog som hedder noget med "spis din mave flad" eller lignene. den sku koste 149 og være fyldt med opskrifter netop til tab af mavefedt og en masse tips og metoder.
har hørt at det bla er mandler og avocado som er godt til dét. har ønsket mig den i gave. så glæder mig til at læse den. de reklamerer med den på iforms hjemmeside.
held og lykke.
13 år12. februar 2011 kl. 19:55
ok, har hørt meget om den bog og er skrevet op til den på biblioteket.....det bliver spændende at læse......desværrer er der lang ventetid...
13 år13. februar 2011 kl. 19:59
Jeg har "spis maven flad" her. og den er egentlig også meget god og med nogle gode opskrifter til både morgen, middag og aften.
jeg har endnu ikke prøvet at følge den, da jeg er på nupo, men når jeg er færdig med det, vil jeg helt sikkert prøve. den lyder meget lovende, når man læser den :)
13 år13. februar 2011 kl. 20:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });