#2 af Asta Elise (slettet)
Tilbage igen...
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: Tilbage igen...
Velkommen tilbage ; )
18 år7. september 2006 kl. 15:37
Kirsten P (slettet)
Ja jeg vil også sige velkommen tilbage.
18 år11. september 2006 kl. 11:53
bumlemus (slettet)
Hej Anja.
Velkommen tilbage, også fra mig.
Jeg har også nydt den dejlige sommer rigtig meget. Jeg har ikke rigtig taget på, min vægt har stået på det samme de sidste 3-4 måneder, så jeg er egentlig godt tilfreds.
Der skal også være plads til alt det dejlige sommermad med grill og gode frugter, ikke nødvendigvis usundt, men der er bare meget dejlig sommermad. Så nu er det ved at være efterår, og for mit vedkommende mere "almindelig" kost, og så synes jeg, det er lidt nemmere at give den en skalle igen.
Hilsen Lene
Velkommen tilbage, også fra mig.
Jeg har også nydt den dejlige sommer rigtig meget. Jeg har ikke rigtig taget på, min vægt har stået på det samme de sidste 3-4 måneder, så jeg er egentlig godt tilfreds.
Der skal også være plads til alt det dejlige sommermad med grill og gode frugter, ikke nødvendigvis usundt, men der er bare meget dejlig sommermad. Så nu er det ved at være efterår, og for mit vedkommende mere "almindelig" kost, og så synes jeg, det er lidt nemmere at give den en skalle igen.
Hilsen Lene
18 år12. september 2006 kl. 15:49
Frk L (slettet)
re: re: Tilbage igen...
Mange takker :) Flot du har holdt vægten Bumlemus.
Det er nu dejligt at være tilbage, og føle sig lidt sund igen. Jeg har været hjemmefra i 2 måneder, og jeg nød virkelig at komme tilbage til mit eget hjem, og spise sundt igen, og ikke føle den konstante sult jeg får, når jeg spiser usundt lang tid i træk. Den første uge her er gået meget godt, mht. maden. Har kun en aften spist et par kiks, (passede børn, og der var ALT af det usunde mand kan tænke sig) ellers har jeg spist frygt osv, så jeg har ikke haft "sukker-abstinenser". Har også aftalt med en veninde, at vi ikke må spise slik eller chips før d. 23 december. Vi har før klaret 4 måneder, så det burde ikke blive noget problem.
Dejligt at være tilbage i hverdagen :)
Det er nu dejligt at være tilbage, og føle sig lidt sund igen. Jeg har været hjemmefra i 2 måneder, og jeg nød virkelig at komme tilbage til mit eget hjem, og spise sundt igen, og ikke føle den konstante sult jeg får, når jeg spiser usundt lang tid i træk. Den første uge her er gået meget godt, mht. maden. Har kun en aften spist et par kiks, (passede børn, og der var ALT af det usunde mand kan tænke sig) ellers har jeg spist frygt osv, så jeg har ikke haft "sukker-abstinenser". Har også aftalt med en veninde, at vi ikke må spise slik eller chips før d. 23 december. Vi har før klaret 4 måneder, så det burde ikke blive noget problem.
Dejligt at være tilbage i hverdagen :)
18 år12. september 2006 kl. 20:54
Nu er hverdagn igen gået i gang for mit vedkommende, og med det vægten. Vejede mig i morges og har taget 5 kg på henover sommeren. Jeg har dog heller ikke på nogen måde forsøgt at tabe mig, har bare nydt ferien, og det fortryder jeg selvfølgelig lidt nu :/ Men pyt, livet går sin gang, og i mandags gik jeg i gang med min sundere livsstil igen. Jeg vejer mig nu hver onsdag, og vægten i dag var 77,7 kg. Mine mål er ca.½ kg pr. uge.
Ser frem til et sundt efterår, mere engageret end nogensinde :) Hilsen AnjaA