Hvordan kan I?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvordan kan I?
Ja, hvordan kan I tabe jer ½ kilo om ugen??

Hvad spiser I, så det virker... Jeg har brug for gode råd her, fordi i starten tabt jeg meget hurtigt, fordi jeg havde meget at "gi".
Men nu, går det laaaaaaaaaaaaangsomt... Har sådan ca. tabt mig 300gram...
& hvordan kan det være, at i morges vejede jeg mig (vejer mig kun med undertøj...) Og der stod 64,7 og så tog jeg en meeeget tynd strømperbusker på og så stod den på 65 og jeg prøvede igen, og det var 65... -.-'
13 år4. februar 2011 kl. 19:04
re: Hvordan kan I?
tabte jeg mig**

300 gram... I denne her uge...
13 år4. februar 2011 kl. 19:05
Altså alle taber sig i forskelligt tempo har jeg efterhånden erfaret. Hvis jeg selv kører en 1200kcal-diæt og træner en time dagligt (løb, crosstrainer, stairmaster, motionscykel, romaskine), så taber jeg mig 3 kilo på en uge cirka.
Men kender mange, der slet ikke taber så meget.

Det jeg spiser er : Cheasy yoghurt, skummetmælk, frugt, (mange) grønsager, havregryn, rugbrød, knækbrød, magert pålæg og magert kød, fisk og fjerkræ. En smule mørk chokolade også i ny og næ og det er stort set det.

Kan godt smække en kostplan op hvis det er det, men jeg tror ikke det vil hjælpe dig sindssygt meget, da det er meget genetisk hvor nemt man taber sig...
13 år5. februar 2011 kl. 16:44
Waaaw, det er meget :O sygt meget! :D

Jeg kan højst tabe mig et kilo om ugen...
& jeg spiser ikke så meget som dig, jeg kan højst komme op på de 900-1000 max - hvis jeg spiser mere får jeg kvalme.
Taber du dig så 12 kilo om måneden, hvis du kører det på den måde?
13 år5. februar 2011 kl. 19:21
Sådan helt grundlæggende er vægttab jo om at komme i kcal underskud.
Når det så er sagt er alt med måde! Du skriver bla at du ikke kan komme op på mere end 900-1000 kcal om dagen, hvilket er utrolig lidt - dermed har kroppen også en tildens til at "binde" det som nu kommer ind bedre.

Helt personligt (og ikke fagligt!) kan jeg bestemt ikke anbefale at trække mere af dit kcal indtag, uden det vil virke farligt! (du skal jo trods alt have energi til en arbejdes dag og noget "mad" til hoved)

Og fy - kan du så lade vær at veje dig selv gentagende gange på samme dag! Det kan afhænge af din badevægt, hvordan den stor og så mange andre faktor! Hvis du vejer dig gentagende gange om dagen vil du bare blive skuffet hver gang du har spist eller indtaget væske, og det er ikke sundt for din psyke! Så er per gange om ugen - MAX!:)

Og uden at træde nogle over fødderne og på forhånd undskyld" xXPain..." har selv tidligere nævnt at have lidt af spise forstyrelser, derfor skal du nok ikke "ønske" eller forsøge dig at efter ligner 3 kg om ugen.

Alle er forskeldige og din krop har nemlig givet det den bare kunne smide! Du kan have flere muskler, krops struktur osv osv:) Så hvis du stadig kan smide 300 g om ugen er det da også super!
13 år5. februar 2011 kl. 19:48
Ps - efterfølgende var jeg inde og tjekke din profil

Liinda000, du er 15 og din krop vokser - dette kan meget let være den simple forklaringen!
Og med det i mente, så bliver du nød til at give din krop det energi den kræver for at vokse og udvikle sig ordenligt!

En lille løftet pegefinger:)
13 år5. februar 2011 kl. 21:19
igen det er forskelligt men jeg personligt har haft stor succes da jeg skulle tabe 30 kg med at sende kroppen på en kalorie rutsjetur den ene dag spiste jeg 1000 kalorier de næste 1200-1500 og så et par dage med omkring 2100 og til fester og lignende nægtede jeg at tænke på at jeg skulle tabe mig. i sidste ende havde jeg et gennemsnitligt vægttab på 5 kg om måneden. Jeg mener at jeg læste et sted at kroppen derved ikke vænner sig til at kun få en lille smule og man derved havde en højere forbrænding men men jeg er ikke sikker.
13 år9. februar 2011 kl. 10:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });