mandagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandagsvejning
Her er det status qvo: 80,5 - lidt skuffende, for jeg har været, om end ikke asketisk, så ret fornuftig bortset fra et enkelt glas vin og et stykke kagemand til en fødselsdag i weekenden.
Jeg længes sådan efter at rykke ned i 70'erne.
18 år4. september 2006 kl. 07:23
re: mandagsvejning
Hej Maddie.

Jeg har også stadig status quo. Ligger endnu og roder mellem 78 og 79 kg. Der må snart ske noget.

Kan godt forstå du længes efter at komme ned i 70'erne, og der er jo heller ikke ret langt ;-) Det gør af en eller anden grund en forskel.

Hilsen Lene
18 år4. september 2006 kl. 09:35
re: re: mandagsvejning
Jeg har tabt ½ kg i denne uge. Det er også lidt mere normalt end i sidste uge.
18 år4. september 2006 kl. 10:50
re: re: re: mandagsvejning
Hej Kirsten

Tillykke med vægttabet! Det lyder til at kosten er helt under kontrol nu?

Hilsen Asta Elise
18 år4. september 2006 kl. 13:47
re: re: re: re: mandagsvejning
Til Maddie: Åh ja, den vægt. Den driller nogen gange, og står stille, selvom man har opført sig rigtig pænt. Men bare rolig. Det skal nok komme - og du skal nok nå ned i 70'erne. Krydser fingre og tæer for at du når det snart :-)

Til Bumlemus: Ja, status quo er i hvert fald bedre end plus, ikke :-) Men der er jo pauser i ethvert vægttab, og måske din er indtrådt nu. Du må i hvert fald ikke give op - det skal nok komme, hvis du ellers holder dine planer og ikke falder I :-)

Til Kirsten: Superflot - så er du jo på sporet igen.

Jeg har tabt 800 gram af de 3 "sommerkilo", så det går da fremad.

Anna
18 år4. september 2006 kl. 16:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });