Jeg kan allerede nu se nogle kendte ansigter, og det glæder mig.
Status i onsdags den 20 april 76,2 kg (- 9,6 siden 9. februar i år). Jeg skal til vejning igen i aften hos vægtvogterne. Jeg håber jeg er nået ned på 75 kg, det er mit næste delmål, og min bonus for det mål er et nyt vedhæng til min halskæde.
Jeg er spændt på hvordan denne side virker, om den er bedre end den jeg kom fra.
Held og lykke til alle.
Knuz marianne
19 år27. april 2005 kl. 08:19
Corina (slettet)
#2 af Corina (slettet)
re: Ny startet herinde (gammel fra madogsundhed)
Hej Marianne
SUPER skønt at se dig herinde også. Jeg tror bestemt du bliver lige så glad for det som madogsundhed
Rigtig mange hilsner
Corina
19 år27. april 2005 kl. 08:28
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
#3 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Marianne
Velkommer herinden det er dejligt at se at du også har fundet herind. Jeg syntes i hvert fald at siden her er super god.
Held og lykke med vægten i aften - glæder mig til at høre hvordan det er gået. Det er godt nok flot at du allerede har tabt dig så meget.
knus Smiley
19 år27. april 2005 kl. 08:43
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
#4 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Hey Marianne.
Jamen davs, og jo da, vi er mange kendte ansigter herinde og det er bår dæjligt som man siger på jysk. Tillykke med det flotte vægttab, og held og lykke i aften.
Knus Bamse
19 år27. april 2005 kl. 09:11
annap (slettet)
#5 af annap (slettet)
Hej Marianne
Supergodt, at du også har fundet herind.
Dejligt at høre, at det stadig kører for dig. Jeg krydser fingre for dig mht. at nå de 75 kilo.
Knus Anna
19 år27. april 2005 kl. 10:11
Muldebeerg
#6 af Muldebeerg
Hej Marianne!
Dejligt at se, at du også har fundet et andet sted at være...:o) Sitet her er faktisk rigtigt godt..Ja indrømmet, jeg bruger mest forummet, men det fungerer til gengæld også en del bedre end det nye M&S....Håber du bliver glad for det her hos os, -vi er efterhånden ved at være samlet igen, skønt! Og STORT tillykke med vægttabet siden feb., det er super flot!!!! X'er fingre for at du når de 75 kg., ellers venter de lige om hjørnet, det er jeg sikker på! Jeg skal vist snart til at ha' fart på, ellers inderhaler du mig da vist...*ggg* Knuzzer fra Mulde
19 år27. april 2005 kl. 21:51
lhl1968
#7 af lhl1968
Hej Marianne. Dejligt at du har fundet ind til os andre herinde. Er er efterhånden flere vi mangler bortset fra dem over 40 som har fundet deres eget debatforum?
Det er så flot at du er kommet ned på 76,2. Sjot nok så vejede jeg det samme i starten af feb i år (Hulk), men jeg skal nok komme efter dig.
Du skal nok nå dit delemål det er jeg sikker på med den fart du har.
Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:25
lhl1968
#8 af lhl1968
Jeg er da vist ikke helt vågen... Det var 86,2 jeg vejede i feb.
Jeg kan allerede nu se nogle kendte ansigter, og det glæder mig.
Status i onsdags den 20 april 76,2 kg (- 9,6 siden 9. februar i år). Jeg skal til vejning igen i aften hos vægtvogterne. Jeg håber jeg er nået ned på 75 kg, det er mit næste delmål, og min bonus for det mål er et nyt vedhæng til min halskæde.
Jeg er spændt på hvordan denne side virker, om den er bedre end den jeg kom fra.
Held og lykke til alle.
Knuz marianne