Anistasia's tråd

Du læser en tråd i debat > vægttab

Anistasia's tråd
Hej med jer

Sikke en fin side. Jeg har nu oprettet mig og er begyndt at indtaste mit indtag af mad. Det er ret spændende at følge med i. Jeg håber, at det kan bidrage til at jeg får smidt nogle kilo.

God kamp til I andre også :)
18 år3. september 2006 kl. 16:45
re: Anistasia's tråd
Velkommen til.
Håber du får glæde af siden og at du også får tabt nogle kilo.
18 år3. september 2006 kl. 21:40
re: re: Anistasia's tråd
Også velkommen til herfra.

Ja, det er ret sjovt at indtaste sin mad, man kan blive helt bidt af det, og efter noget tid, har du ret godt styr på, hvad der er plads til i dit kalorieregnskab, så kan der også sommetider være plads til lidt "luksus".

Hilsen Lene
18 år4. september 2006 kl. 09:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });