#2 af LittleMiss (slettet)
Mavekuren - anyone?
Du læser en tråd i debat > vægttabLittleMiss (slettet)
re: Mavekuren - anyone?
Jeg har også købt bogen samt den bog der omhandler sukkerafhængighed.
Jeg går hos Diætist Imannuel som er charlotte Hartvigs "sted". Super godt. Desværre faldt jeg i i julen og tog 5 kg. af de tabte 10 på igen. Så nu skal det være (igen). Jeg ved at det kan lade sig gøre.
Jeg skal lige af med sukkertrangen men så skal jeg også igang med bogen. Glæder mig
Jeg går hos Diætist Imannuel som er charlotte Hartvigs "sted". Super godt. Desværre faldt jeg i i julen og tog 5 kg. af de tabte 10 på igen. Så nu skal det være (igen). Jeg ved at det kan lade sig gøre.
Jeg skal lige af med sukkertrangen men så skal jeg også igang med bogen. Glæder mig
13 år2. februar 2011 kl. 09:05
MGP09 (slettet)
Jep, har bogen :o) Men følger den ikke til punkt og prikke!
Sørger dog for rigeligt med protein og meget begrænset af kulhydrat og KUN den grove slags, hvis det endelig ryger indenbords... og self. gode mellemmåltider!!!
Derudover spiser jeg gladeligt mandler, valnødder, avocado, pålægssalater og mayonaise / remoulade i øvrigt (MUFA mad).
Men jeg er ikke opmærksom på om jeg får 5-6 x 100 kcal MUFA... Don't know, men jeg havde tænkt mig at gå igang med maveøvelserne (min egen version af dem i hvert fald).
Men i øvrigt synes jeg, at hendes bøger er fantastiske og hurtige at læse, så man nemt kan komme i gang.
Hej fra mig.
P.s. Vægten siger nu -7 kilo cirka siden 01.12.10 og jeg har et mål, der hedder 69 kilo (69,9 er også ok) til den 01.03.11 - Mangler pt. at tabe 3,5 kilo og har 4 uger igen. Endeligt mål er ikke fastlagt, men gerne et sted mellem 64-67 kilo.
Sørger dog for rigeligt med protein og meget begrænset af kulhydrat og KUN den grove slags, hvis det endelig ryger indenbords... og self. gode mellemmåltider!!!
Derudover spiser jeg gladeligt mandler, valnødder, avocado, pålægssalater og mayonaise / remoulade i øvrigt (MUFA mad).
Men jeg er ikke opmærksom på om jeg får 5-6 x 100 kcal MUFA... Don't know, men jeg havde tænkt mig at gå igang med maveøvelserne (min egen version af dem i hvert fald).
Men i øvrigt synes jeg, at hendes bøger er fantastiske og hurtige at læse, så man nemt kan komme i gang.
Hej fra mig.
P.s. Vægten siger nu -7 kilo cirka siden 01.12.10 og jeg har et mål, der hedder 69 kilo (69,9 er også ok) til den 01.03.11 - Mangler pt. at tabe 3,5 kilo og har 4 uger igen. Endeligt mål er ikke fastlagt, men gerne et sted mellem 64-67 kilo.
13 år2. februar 2011 kl. 18:03
sangfugl (slettet)
Uha ja Little Miss - det der med sukkertrang den kender jeg. Det tog fire uger med hovedpine og svimmelhed, men nu går det egentlig ok. Det er foruroligende så hurtigt man kan tage det tabte på igen, ikke? Fra tidligere kure gjorde jeg også den erfaring at det jeg havde tabt i løbet af hverdagene kunne jeg tage på igen i løbet af en weekends løssluppenhed med gaffel og ske ;-)
13 år4. februar 2011 kl. 12:04
Jeg har gjort mit hoved parat til vægttab. Jeg brugte januar på at skære al sukker, slik, kage væk - da jeg var blevet noget af en grovæder med disse ting. Kunne fx ikke få benzin på bilen uden også lige at skulle investere i en marsbar - kingsize selvfølgelig!
Jeg har købt bogen: Spis maven flad af Charlotte Hartvig. Jeg kender hende fra Alt for damerne hvor hun lavede en kur for nogle år siden, som jeg fulgte og tabte mig efter en fødsel.
Og nu er jeg der igen: Efter fødsel og ammestop vejer jeg 83 - nok 13 kilo fra en str. 40, som klær mig bedst.
Er der andre der forsøger sig med mave-kuren herinde, og skal vi udveksle erfaringer?
Knus fra Sangfuglen