Dag 22

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dag 22
Tja så faldt jeg lidt af hesten igen. Torsdag gik i hvert fald ikke efter min plan. Men jeg sprang så aftensmaden over da jeg ikke var spor sulten. Så jeg håber det måske hjalp lidt i den anden ende.

Men jeg prøver igen igen... jeg VIL ned i vægt.

Med ønsket om en god weekend.

Knuz Marianne
18 år1. september 2006 kl. 12:01
re: Dag 22
Hej Marianne

Det er et meget ambitiøst vægttab du har. Måske skulle du give dig selv lidt længere tid til at komme ned i vægt. Det ville være sundere for dig, der vil være større chance for at du kan holde vægttabet og det vil være nemmere for dig at overholde og derved give dig færre skuffelser, hvilket igen vil gøre det nemmere at holde motivationen. Et underskud på 1500 kcal er meget.
18 år1. september 2006 kl. 23:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });