Dag 21 og vejedag

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dag 21 og vejedag
Tja, jeg havde ret, jeg vejede mere end sidste gang, men om det er fordi det er "den" tid på måneden eller fordi jeg ikke har overholdt pointene ved jeg ikke.

Men vægten viste + 700-800 gram (kan ikke lige huske om det var det ene eller det andet).

én ting ved jeg dog, jeg vil overholde mine point fra nu af. Det er mit nye fortsæt.

Jeg ønsker jer alle en god dag.

Knuz Marianne
18 år31. august 2006 kl. 10:31
re: Dag 21 og vejedag
Hej Marianne!

Jeg er sikke på du nok skal klare at komme ind i en god rytme igen. Der er sikkert et pænt vægttab i vente til næste vejning!

Hilsen Asta Elise
18 år31. august 2006 kl. 11:02
re: re: Dag 21 og vejedag
Held og lykke med dit forsæt, det skal nok komme - vægttabet. Du ved jo hvordan du skal gøre.
18 år31. august 2006 kl. 11:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });