Jeg følger spændt med på svar. For min smiley er også en sur mokke.
Mht vægt tab så kommer der jo gerne en periode hvor der er stilstand eller mindre vægttab. Bare bliv ved med at spise sundt og træne. Evt lave lidt om på træningen eller varier din sunde kost. Men det skal nok komme igen det vægttab :-)
#2 af vibekekc (slettet)
altså mht det med at indtage for lidt kalorier om dagen, er det så ift mit individuelle mål, den har beregnet, at jeg skal indtage det her antal kalorier om dagen?
eller er det bare vejledende så jeg har noget at gå ud fra? dvs holde en almindelig sund linie og ikke sulter mig tankeløst?
jeg forstod det nemlig først sådan, at det var mit maxindtag af kalorier der stod øverst. og hvis den blev overskredet så tog jeg på. og jo lavere den var, jo mere tabte jeg mig. men den er bare konsekvent sur den smiley...! bliver den kun glad hvis jeg rammer lige præcis det kalorieindtag som den dikterer med fordelingen af alt på de rigtige steder? det er jo nærmest umuligt! føler jeg.
nu har jeg prøvet at hæve mit kalorieindtag en smule ved hver måltid så der kommer mere balance. men vil jeg så stadig tabe mig? eller holder jeg så bare vægten stabil? for jeg VIL tabe mig. gerne 1 kg om ugen. det har jeg gjort før med vægtkonsulenterne. så kan ikke forstå at det skal være så meget sværere nu. jeg spiser jo det samme stort set. og dyrker endda mere motion....men ikke jernpumpende. er bare mere fysisk aktiv generelt end dengang :)
kh ditte