mandagsvejning på en tirsdag

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandagsvejning på en tirsdag
Jeg vejede mig i går, og måtte så veje mig igen idag. Det utrolige er sket . Jeg har tabt de 3 kg jeg tog på i sommeren på en uge. Godt nok havde jeg menses i sidst uge, men det plejer for mig kun at betyde 1 kg.

Jeg har også har ogå været god til at udfylde min tid, så jeg næsten ikke har haft tid til at spise. Jeg har bl.a. lade mig inspirere af Marianne og har købt garn og begyndt at strikke.

Netto havde nupo på tilbud i sidst uge, og da faldt jeg for fristelsen og købte en pakke. Torsdag afprøvede jeg det så , men jeg var så sulten både torsdag og fredag, så det er både første og sidste gang.
18 år29. august 2006 kl. 08:57
re: mandagsvejning på en tirsdag
Hej Kirsten.

Sådan! Godt gået. Du er bare kommet rigtig godt igang.

Hilsen Lene
18 år29. august 2006 kl. 12:11
re: re: mandagsvejning på en tirsdag
Jep Kirsten. Rigtig flot. Og du har da slet ikke brug for Nupo. Du klarer det rigtig flot uden. Min erfaring er også, at det ikke mætter godt nok, smager ad h... til og er ski... dyrt.

Men kender det godt. Jeg kan godt finde på at kigge om efter "nemme løsninger", når det går den forkerte vej, selvom jeg egentlig godt ved, hvad der skal til.

Endnu engang. Flot Kirsten, nu kører det for dig.

Anna
18 år29. august 2006 kl. 17:17
re: mandagsvejning på en tirsdag
Hej Kirsten!

Det er virkelig dejligt at høre vægten bevæger sig. Tillykke!

HIlsen Asta Elise
18 år30. august 2006 kl. 07:56
tillyke:-)
18 år2. september 2006 kl. 20:52
18 år2. september 2006 kl. 20:53
18 år2. september 2006 kl. 20:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });