#2 af bruger slettet
Hjælp - Begyndt at spise for meget!! :(
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Hjælp - Begyndt at spise for meget!! :(
Tjah spis mindre igen? Bare mit råd... hehe
Ej kan forstå at det ikke er så simpelt siden du laver et indlæg om det, så prøv at tænke over hvad det er der gør at du spiser mere? Er du mere sulten? Er det kedsomhed? Stress måske? Hvornår er det du spiser mere og hvilke ting, usunde ting eller bare alm mad?
Når du ved det, er det lettere at gribe an.. :)
Ej kan forstå at det ikke er så simpelt siden du laver et indlæg om det, så prøv at tænke over hvad det er der gør at du spiser mere? Er du mere sulten? Er det kedsomhed? Stress måske? Hvornår er det du spiser mere og hvilke ting, usunde ting eller bare alm mad?
Når du ved det, er det lettere at gribe an.. :)
13 år25. januar 2011 kl. 22:35
calcit
Forklaringen kan være at det er ved at være en bestemt tid på måneden.....det oplever jeg at jeg spiser mere og er mere sulten op til menstruation. Det udlignes igen og er helt stabilt og helt almindeligt. Noget er også væske.
13 år25. januar 2011 kl. 23:13
Goldilocks (slettet)
Jeg kender det godt.. Jeg får af og til refeeds, hvor jeg spiser slik og andre ting, jeg lyster.. Og for at undgå refeeds giver jeg mig selv lov til at nyde lidt sødt hver dag (25 g. mørk chokolade og rosiner)..
Men hvor store mængder indtager du, og hvor ofte?
For de kilo, du tager på, er som regel væske, som hurtigt er væk igen..
Men ja.. Som sagt, prøv at tænke over, hvad der får dig til at spise. Og inden du tager noget at spise, så spørg dig selv, om det er af ren kedsomhed, eller er du *virkelig* sulten.
Men hvor store mængder indtager du, og hvor ofte?
For de kilo, du tager på, er som regel væske, som hurtigt er væk igen..
Men ja.. Som sagt, prøv at tænke over, hvad der får dig til at spise. Og inden du tager noget at spise, så spørg dig selv, om det er af ren kedsomhed, eller er du *virkelig* sulten.
13 år25. januar 2011 kl. 23:22
MelanieA (slettet)
Prøv at læse denne folder. Tror den vil hjælpe dig med det! (et forældet link til sst.dk er blevet fjernet)
Har selv tabt 20 kg på 20 uger via denne metode. Ingen hokus pokus over det.
Held og lykke fremover. Du kan godt.
Mvh Melanie
Har selv tabt 20 kg på 20 uger via denne metode. Ingen hokus pokus over det.
Held og lykke fremover. Du kan godt.
Mvh Melanie
13 år26. januar 2011 kl. 07:53
calcit
Helt fantastisk folder - den er et godt råd;-)
13 år26. januar 2011 kl. 10:39
2hit (slettet)
Det kan også være hvis det er den tid på mdr , hvor du skal have menstration . Så ryger der nemt 1-2 kg på . dvs det er væske ophobning i kroppen .
13 år26. januar 2011 kl. 19:29
Men her for tiden er jeg begyndt at spise igen, meget ofte! Og jeg er steget en smule & jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre :( :( :(