5 kg på 7 uger

Du læser en tråd i debat > vægttab

5 kg på 7 uger
Er det urealistisk med et vægttab på 5 kg på 7 uger? Jeg vejer i øjeblikket 71 kg
18 år28. august 2006 kl. 12:05
re: 5 kg på 7 uger
ikke helt du skal bare spise en masse grønsager. og glemme alt det usunde.
18 år28. august 2006 kl. 13:38
re: 5 kg på 7 uger
Hvis du ikke er over tredive år gammel og kan klare dig for omkring 1200 kalorier dagligt, vil du kunne nå dine mål.

Motion er en hjælp til at overholde slankekuren. Brug motion som afledning fra mad og som hygge. Sluk fjernsynet og dyrk noget motion i stedet.

Det er en god ide at droppe alt slik og kage i de fem uger og satse på sund mad og grøntsager. Men husk at veje din mad, så den ikke overstiger 1500 kalorier dagligt på noget tidspunkt.

Held og lykke med projektet!

Asta Elise
18 år28. august 2006 kl. 17:37
re: re: 5 kg på 7 uger
Hey Asta Elise. Den har jeg da klaret - 10 kilo på 10 uger, selvom jeg er over 30 :-)

Min opskrift er masser af motion og masser af "langsomme" grøntsager. Og så selvfølgelig nul af alt det sjove. Men det er altså kun noget, jeg gider i en periode, så lige nu går det væsentligt langsommere :-)

Anna

Anna
18 år4. september 2006 kl. 16:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });