Dag 16

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dag 16
Allerførst - Tak for de gode indlæg ved dag 15 - der giver mig noget mere at tænke over og andre vinkler at se mit liv fra.

Dernæst - Dag 16 - Ikke noget at skrive hjem om. Jeg faldt i - øv øv - ved egentlig ikke helt hvorfor - tror jeg var på et udrydningstogt i mit køkkenskab.

Jeg skal bare ikke have spor hjemme der kan friste over hovedet. Men det er der næsten heller ikke mere. Og det værste er, at det ikke engang smagte godt. Eller det var nu nok meget godt alligevel.

Nu skal jeg være sammen med kæresten fra i dag og weekenden ud. Så må vi se hvordan det går, jeg er i hvert fald nød til at få snakke noget mere med ham. Rene linier i et forhold er trods alt det bedste. Også selvom jeg måske får nogle svar jeg ikke kan lide.

Nå, men det må være nok for denne gang.

God weekend til alle.

Knuz Marianne
18 år25. august 2006 kl. 09:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });