Alli piller?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Alli piller?
hej
er der nogen herinde som er på Alli piller, eller har prøvet det.. og kan fortælle om det virker og om det er værd at prøve?

hilsen sukkerchok
13 år21. januar 2011 kl. 18:35
re: Alli piller?
Jeg har ikke selv, men kender nogen der har. De har fået tynd mave og haft det halv skidt.
Synes der er grimme bivirkninger ved pillen.
Vil råde dig til at klare et vægttab på den gammeldags facon.
13 år27. januar 2011 kl. 20:55
Uden selv at have prøvet dem, så tror jeg heller ikke det er det værd... Det er jo noget med, at afføringen blir tynd og "fedtet" fordi fedtet kommer med ud af kroppem den vej igen.. Hvis man prutter kan der komme lidt fedtet afføring med ud osv.
Det lyder ikke særlig lækkert eller rart!!
13 år28. januar 2011 kl. 23:19
Jeg har prøvet alli pillerne i flere omgange... og kan bestemt ikke anbefale dem... der er ingen vej uden om sund kost og motion.. jeg blev ofte skidt tilpas i de perioder hvor jeg tog pillerne... men dog tabte jeg mig en smule, men man kan ikke leve på alli piller resten af livet og man har måske stadig væk ikke fået lagt gamle usunde vaner på hylden...

et godt råd: øvelse gør mester, det gælder også en sund livstil.. giv dig selv tid til at lære hvordan man lever sundt... tag små skridt af gange.. og noget som har været vigtig for mig er at tænkt når du spiser, er jeg mæt..?? har jeg lyst eller et behov som skal dækkes..
13 år2. februar 2011 kl. 15:21
Jeg har prøvet dem, men opgav dem ret hurtigt igen, da det er sukker der er mit problem, og der hjælper de jo ikke.
Jeg havde ingen bivirkninger, men spiste nok også nærmest for lidt fedt, og så dræner de jo sikkert kroppen for vigtig fedt.
13 år2. februar 2011 kl. 20:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });