Dag 14

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dag 14
Tju hej hvor det går. Jeg var ude at træne med kæresten. det vil sige - det blev til 20 min på løbebåndet (en rask gåtur) og derefter 20 min vægttræning. Puha den dovne sved kom frem. Det er skønt bagefter.

Og så fik jeg endelig taget lidt hul på alle mine "bekymringer" med kæresten. Jeg fik da fortalt ham lidt om hvordan jeg føler om tingene. Han har jo stadig den tanke at han ikke vil holde på mig, hvis jeg kan finde en mand der vil give mig et barn. Jeg har endelig fået sagt til ham, at det sårer mig dybt når han siger sådan. Plus et par andre ting.

Jeg må jo øve mig i at sige de ting der går mig på, og som nok får mig til at falde i med spisningen (trøstespisningen).

Så det var lige en lille opdatering. Jeg skriver igen i morgen, hvor jeg håber jeg jubler rigtig meget. Det er jo min vejedag i dag.

Vi skrives.

Knuz Marianne
18 år23. august 2006 kl. 07:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });