Dag 9 - 13

Du læser en tråd i debat > vægttab

Dag 9 - 13
Så er jeg her igen. Hvor er det rart at se, at der kommer folk herind igen.

Det er egentlig gået godt med maden siden jeg sidst skrev herinde. Jeg skal til vejning i morgen, og det glæder jeg mig til for en gang skyld.

Jeg holder det med at spise af en kagetallerken når jeg spiser aftensmad, og det går rigtig godt, jeg spiser mindre end jeg plejer, og føler mig stadig mæt.

Så jeg vil vende tilbage, når jeg er blevet vejet i morgen.

Held og lykke til alle.

Knuz Marianne
18 år22. august 2006 kl. 08:29
re: Dag 9 - 13
Hej Marianne.

Dejligt, at du glæder dig til vejning. Held og lykke med det.

Hilsen Lene
18 år22. august 2006 kl. 12:17
re: re: Dag 9 - 13
Det er godt du lyder lidt mere optimistisk igen. Hvordan går det med at lave noget hobbybetonet når du kommer hjem istedet for at spise?

I Fyens stifttidende var der i lørdags en artikel om at ændre vaner. Det tager 21-30 dage at ændre en vane så længe skal man holde sig selv i nakken for at det nye bliver en vane
18 år22. august 2006 kl. 13:49
Svar til Kirsten re: Dag 9 - 13
Det går sådan nogenlunde med det hobbybetonede når jeg kommer hjem, for jeg har fået en "dårlig" vane med at gå på biblioteket. Jeg elsker simpelthen at være der. Med det resultat at jeg har alt for mange bøger hjemme - jeg tør dårlig skrive at jeg har ca. 70 hjemme om alt mellem himmel og jord - hi hi. Så det bruger jeg den kristiske tid med lige efter arbejde.

Så jeg er blevet mere bevidst om det.

Knuz Marianne
18 år23. august 2006 kl. 07:10
re: Svar til Kirsten re: Dag 9 - 13
Og jeg som troede jeg ikke kunne begrænse mig når jeg går hjem fra biblioteket med ca.10 bøger.

Jeg er iøvrigt ved at læse " franske kvinder bliver ikke fede". jeg tror der er en herinde der har nævnt den, så da jeg faldt over de lånte jeg den
18 år23. august 2006 kl. 18:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });