Folder omkring kcal

Du læser en tråd i debat > vægttab

Folder omkring kcal
Heej alle =)

Ville lige høre.. kender i noget til nogen steder jeg ville kunne få foldere eller brocure (staves) omkring hvor mange Kcal der er i de forskellige madvare?
18 år21. august 2006 kl. 17:44
re: Folder omkring kcal
Hej,

Jeg mener, at du kan købe en lille bog (taskestørrelse) hos boghandlere.n Titlen er - efter hukommelsen - Kalorietælleren.

Hilsen Maddie
18 år21. august 2006 kl. 21:28
re: re: Folder omkring kcal
Jeg har en lile bog, som jeg har købt ved boghandleren. Den hedder kort og godt "kalorietabel" den har jeg brugt meget indtil jeg fandt madital.

Man kan vistnok også få en kalorietabel på apoteket, men den er ikke lige til at have i tasken hvis det var det der var meningen.
18 år22. august 2006 kl. 13:45
Hej Pernille
Jeg blander mig lige. Du kan finde en kalorietabel her inde på nettet, og den kan du udskrive, og tape den op på indersiden af dit køkkenskabsdør eller måske på køleskabet ,så den kan advare hver gang man vi smovse lidt fra skabet.
Du skal have den så der er let adgang til at se den, jeg har brugt min mange gange i løbet af en dag, når jeg var i tvivl.
Mvh beta
18 år23. august 2006 kl. 10:20
Hej
Du kan også her på madital gå ind på Info og tag alle varer så kommer der også en kalorietabel.
Mvh beta
18 år23. august 2006 kl. 10:28
re: re: Folder omkring kcal
OKay mange tak :D
18 år23. august 2006 kl. 16:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });