sommerpause slut.

Du læser en tråd i debat > vægttab

sommerpause slut.
Nu er den sommerpause jeg gav mig selv slut, og resultatet er et + på 3 kg. Så meget for den nye livstil ,så integreret er den altså heller ikke.

Nu er min tiden til mit mål skulle være nået, skrumpet ind og kiloerne flere, så nu er det vist op på hesten og så i galop.

Jeg kan se at der er nogle nye herinde der har forsøgt at få noget mandagsvejning op, den er jeg med på hvis ikke I helt har opgivet. Min vægt idag er 66,5 kg.
18 år21. august 2006 kl. 11:03
re: sommerpause slut.
Hej Kirsten.

Dejligt at høre fra dig igen. Min "sommerpause" har også givet mig 2-3 kg. Var nede på 76 og ligger nu og roder mellem 78 og 79 kg.

Men i morgen.. Så er der fuld knald på motionen igen.. Og så bliver der skåret ned på rødvin/øl i en periode.

På den anden side har jeg haft en kanongod sommer, så pyt med de par kilo.

Hilsen Lene.
18 år21. august 2006 kl. 12:48
re: sommerpause slut.
Hej Kirsten,

jeg vil også gerne være med på en mandagsvejning, hvis vi er gået fra torsdag.

Mandagsvægt:80,2

Hilsen Maddie
18 år22. august 2006 kl. 08:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });