kcal...? kg?

Du læser en tråd i debat > vægttab

kcal...? kg?
nogen der ved hvor mange kcal man ska tabe for at tabe 1 kg?
18 år19. august 2006 kl. 14:30
re: kcal...? kg?
Du forbruger ca. 7.000 kcal. på at tabe 1 kg, eller på en anden måde. Hvis du har underskud på ca. 700 kcal. på en dag, vil du tabe 100 g.

Så gå stille og roligt til værks, ikke?

Velkommen på siden, og held og lykke.

Hilsen Lene.
18 år19. august 2006 kl. 14:33
re: re: kcal...? kg?
Hej Bumlemus

Kan se du / læse at du faktisk mange gange har svar på mange spørgsmål - har du et job hvor du bare ved sådanne ting eller har du studeret slankekure gennem længere tid - men det er jo rart at vi andre kan nyde godt af din viden.
Knus fra Nokia
18 år24. august 2006 kl. 00:08
re: re: re: kcal...? kg?
Hej Nokia.

Nej, det har jeg ikke. Jeg har egentlig heller ikke studeret slankekure i almindelighed, men har altid interesseret mig for biologi/kemi siden min gymnasietid, og har fulgt med i, hvad der sker, og genoptaget interessen med min datter, som går i 3. g på naturfaglig linie.

Hilsen Lene
18 år24. august 2006 kl. 07:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });