dag 5 til 8 (vistnok)

Du læser en tråd i debat > vægttab

dag 5 til 8 (vistnok)
Jeg prøver så godt jeg kan. Og jeg tror selv på, at jeg er ved at få styr på mine portioner.

Et skridt jeg har taget er til aftensmaden - der bruger jeg nu en kagetallerken, og det går faktisk rigtig godt, for når jeg har fyldt og spist det der kan være på tallerknen er jeg faktisk mæt.

Jeg har også holdt mig selv i gang når jeg er kommet hjem fra arbejde, så er det også gået lidt bedre. Nu skal jeg kun begynde at spise en lille smule frugt ved 8-9 tiden om aftenen, for lige at stille den søde tand.

Nu skal jeg jo til vejning i dag hos WW, jeg er jo medhjælper hos dem, og jeg kan godt lide at være der, så der bliver jeg. Jeg kan jo også stadig lide deres program, og jeg tror faktisk at jeg underbevist stadig følger det. Jeg ved jo godt hvad der er mere sundt end andet at spise.

Jeg er i hvert fald lidt optisistisk. Nu skal jeg bare lige ud og købe et par nye bukser, for det kan desværre blive for hårdt at gå med bukser der strammer. Og jeg orker ikke at have ondt i maven hver eneste dag i 7-8 timer indtil jeg kommer hjem igen.

Det er dog kun 1 par bukser jeg skal "skifte ud" og jeg ved også godt der ikke skal mere end et par kilo af, så jeg kan passe det hele igen. Men det går bare ikke lige så stærkt i øjeblikket.

Jeg har nemlig kun købt bukser med fast linning i, og det bliver de næste også, for jeg VIL bare ikke være større igen. Pokker NEJ.

Nå, men det må lige være det for denne gang. Jeg tænker på jer alle sammen herinde hver dag.

Med ønsket om en skøn dag til alle.

Knuz Marianne
18 år16. august 2006 kl. 07:52
re: dag 5 til 8 (vistnok)
Hej Marianne.

Dejligt med et positivt indlæg. Det kører bare for dig.
Held og lykke med vejning i dag.

Hilsen Lene.
18 år16. august 2006 kl. 10:34
re: re: dag 5 til 8 (vistnok)
Hej Marianne

Ja, du skal også have opbakning herfra. Og pyt med de bukser. Dem skal du jo snart smide til tøjgenbrug, ikke :-) Synes, det er en rigtig god idé med tøjet med den faste linning. Jeg har det ligesådan. Efter ferien er mine bukser desværre også begyndt at stramme. Men det er jo et vink med en vognstang om, at nu skal jeg se at komme igang igen.

Jeg synes, du klarer det rigtig flot. Man skal aldrig lade sig gå på af et nederlag, og det synes jeg dit optimistiske indlæg viser rigtig godt.

Held og lykke med det - også vejningen. Håber dine skridt viser resultater. Det holder begejstringen og motivationen oppe, når du også kan se det på vægten :-)

Knuser

Anna
18 år16. august 2006 kl. 15:39
re: dag 5 til 8 (vistnok)
Hej Marianne,
Det er vigtigt for dig også at se smart ud, mens du taber dig. Man har jo ikke kun fortjent nye bukser, når man er slank. Det siger jeg i hvert fald til mig selv, og jeg har købt to par nye smarte cowboybukser her i sommer, disse skal foræres væk i løbet af efteråret - (håber jeg). Jeg prøver selv skære ned på kulhydrater i et stykke tid, og jeg har tabt 2 kg siden søndag. Bukserne sidder allerede løst i taljen :) Hilsen Maddie
18 år16. august 2006 kl. 21:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });