#2 af Asta Elise (slettet)
Dag 1 og 2
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: Dag 1 og 2
Hej Marianne
Det lyder rigtig klogt at bruge det som virkede for dig før. Du har jo lært en masse hos ww - så det er bare om at bruge den viden en gang til.
Jeg hepper på dig!!
Hilsen Asta Elise
Det lyder rigtig klogt at bruge det som virkede for dig før. Du har jo lært en masse hos ww - så det er bare om at bruge den viden en gang til.
Jeg hepper på dig!!
Hilsen Asta Elise
18 år9. august 2006 kl. 18:09
annap (slettet)
re: re: Dag 1 og 2
Hej Marianne
Jeg hepper også. HEP HEP. Du skal nok nå det. Jeg tror på dig.
Knuser
Anna
Jeg hepper også. HEP HEP. Du skal nok nå det. Jeg tror på dig.
Knuser
Anna
18 år9. august 2006 kl. 21:18
bumlemus (slettet)
re: Dag 1 og 2
Hej Marianne.
Også pøj pøj herfra. Det lyder som to rigtig gode dage du har haft. Og med en god plan for den næste uge, må det give pote på vægten også. Vigtigst, at du har motivationen nu, så hold fast i det.
Hilsen Lene
Også pøj pøj herfra. Det lyder som to rigtig gode dage du har haft. Og med en god plan for den næste uge, må det give pote på vægten også. Vigtigst, at du har motivationen nu, så hold fast i det.
Hilsen Lene
18 år10. august 2006 kl. 14:29
Mad-indtagelsen var okey. Jeg har nok spist lidt for meget ifølge WW-programmet, men dog mindre end jeg plejer.
Dag 2 : tirsdag - jeg er rigtig go´. Jeg cyklede til og fra arbejde, 2 x 5,5 km op og ned af bakke. Og jeg har ikke kunne klare turene før uden en god gå-pause. Turen til arbejde klarede jeg fint, jeg måtte gå 200 m hvor der er en pokkers stejl bakke til sidst. Og hjem-turen gik endnu bedre jeg måtte kun gå ca. 100 m hvor jeg plejer at gå 400-500 m op af bakke.
Jeg er i hvert fald glad for at jeg både kom ud og hjem, for de andre gange hvor jeg har cyklet, har jeg cyklet til arbejde den ene dag og taget bussen hjem, og så cyklet hjem dagen efter.
Maden i går var rigtig god, for kæresten kom op til mig, og når vi er sammen spiser jeg ikke så meget. (I tænker nok "hvorfor flytter de så ikke sammen" men det er en lang historie - den korte version er, at vi ikke kan finde ud af hvor vi skal bo geografisk, i hvad og hvordan leje, ejer osv. - så vi er ikke kommet længere med det endnu, andet end at vi er enige om at vi ikke er enige).
Så de to første dage er gået okey.
Min næste plan er at handle ind efter en gammel uge-pointplan fra WW hvor jeg har tabt mig, og så spise efter det. Så håber jeg at det kan hjælpe mig igang igen.
Og forresten tak for de skønne tilbagemeldinger på mit sidste indslag.
Knuz til alle fra Marianne