#2 af eskimo (slettet)
Motionsplaner!!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Motionsplaner!!!!!!
det kører bare derud af:-)
Jeg har stort set de samme motionsplaner hver uge.
Mandag, onsdag og fredag løber jeg 5 km og enten ror, stepper eller cross-trainer i 25 min.
Tirsdag og torsdag løber jeg 2,5 km i spurtintervaller og styrketræner i ca 1½ time.
Lørdag, ja der er det vi dansemusklerne der får mest motion:-)
Men jeg vil tage ind i mit motionscenter nu og hoppe lidt rundt:-)
Hygge
Jeg har stort set de samme motionsplaner hver uge.
Mandag, onsdag og fredag løber jeg 5 km og enten ror, stepper eller cross-trainer i 25 min.
Tirsdag og torsdag løber jeg 2,5 km i spurtintervaller og styrketræner i ca 1½ time.
Lørdag, ja der er det vi dansemusklerne der får mest motion:-)
Men jeg vil tage ind i mit motionscenter nu og hoppe lidt rundt:-)
Hygge
19 år26. april 2005 kl. 14:52
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Motionsplaner!!!!!!
Rigtig god fornøjelse Eskimo - ja jeg plejer også at lave det samme hver uge, men er lige stoppet med badminton og i morgen stopper aerobic og så må jeg jo lave nogel andre former for motion.
Badminton starter først op igen til august og aerobicen starter op i sept. Men har tænkt mig at tilmelde mig et motionscenter hvor man kan købe 10-turskort - det er jo noget billigere end hvis man skal betalle for 3 mdr. m.m.
Knus smiley
Badminton starter først op igen til august og aerobicen starter op i sept. Men har tænkt mig at tilmelde mig et motionscenter hvor man kan købe 10-turskort - det er jo noget billigere end hvis man skal betalle for 3 mdr. m.m.
Knus smiley
19 år26. april 2005 kl. 15:16
syntes lige at jeg ville fortælle jer om mine planer for motionen i denne uge:
Mandag blev det ikke til noget motion, da jeg jo går til vejning og er hjemme ved 18.15 tiden. I dag har jeg løbet en tur på 35 min og skal senere cykle 2 * 25 min. Regner med at tage cyklen de sidste 3 dage på arbejde så det bliver 2 * 16 km hver dag. Skal også til aerobic i morgen 1t 15m og så skal jeg nok løbe nogle flere ture i denne uge - har nemlig meldt mig til iform løbet den 8. maj - så der skulle jeg jo gerne kunne løbe de 5 km.
Regner også med at der kommer nogle gåture ind i programmet - og så har vi arbejdsweekend i vores gård, så det er også noget pluds på motionskontoen. Så jo det køre bare derud af med motionen og kosten....
Alt for mig i denne omgang ;o)
Knus smiley