Tak for en dejlig sommer!.Det må da kunne dække alles behov for lys og varme langt hen i efteråret med sådan en sommer;-)
Det har været en skøn sommer. Jeg bestemte fra starten at det at grille ikke skulle betyde ekstra mad eller vin meeen............ Resultatet er netop gjort op her på den sidste ferie dag: +2-3 kilo
Det skræmmer ikke så meget, jeg tror på at normale forhold i hverdagen vil gøre det nemmere atter at få kontrol over vægten. Jeg er så småt begyndt at løbe. Løber 3 km 3 dage om ugen. Planen er naturligvis at komme tol at løbe 5, men belært af erfaringer fra tidligere gange hvor jeg ville løbe, tager jeg tingene i langsomt tempo.
Skriver dette indlæg for at forpligtige mig selv . Jeg føler at der her er nogen at stå til ansvar overfor når jeg ikke lykkes med mit vægttab - ved jo godt det ikke er noget i luften der gør jeg ikke taber mig , men noget i maden ;-) Så giv venligst et spark og en opsang når jeg har brug for det !!!!!!!!!!!!!
Målet er at gå fra de 69,2 jeg vejede i morges til 64 kilo.
Go' vind til jeg alle og tak for i lånte mig et øre. ;-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Tak for en dejlig sommer!.Det må da kunne dække alles behov for lys og varme langt hen i efteråret med sådan en sommer;-)
Det har været en skøn sommer. Jeg bestemte fra starten at det at grille ikke skulle betyde ekstra mad eller vin meeen............
Resultatet er netop gjort op her på den sidste ferie dag: +2-3 kilo
Det skræmmer ikke så meget, jeg tror på at normale forhold i hverdagen vil gøre det nemmere atter at få kontrol over vægten. Jeg er så småt begyndt at løbe. Løber 3 km 3 dage om ugen. Planen er naturligvis at komme tol at løbe 5, men belært af erfaringer fra tidligere gange hvor jeg ville løbe, tager jeg tingene i langsomt tempo.
Skriver dette indlæg for at forpligtige mig selv . Jeg føler at der her er nogen at stå til ansvar overfor når jeg ikke lykkes med mit vægttab - ved jo godt det ikke er noget i luften der gør jeg ikke taber mig , men noget i maden ;-) Så giv venligst et spark og en opsang når jeg har brug for det !!!!!!!!!!!!!
Målet er at gå fra de 69,2 jeg vejede i morges til 64 kilo.
Go' vind til jeg alle og tak for i lånte mig et øre. ;-)
knus fra snartslank