#2 af bumlemus (slettet)
3. gang er lykkens gang....forhåbentlig!!
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: 3. gang er lykkens gang....forhåbentlig!!
Hej Nuzz..
Held og lykke med dine motions- slankeplaner. Jeg synes godt nok motionsdelen er svær at overholde i den varme vi har. Så jeg besluttede at nyde det gode vejr og lade vægt være vægt, og som du kan læse i en anden tråd, har det kostet mig tre kilo her i sommer. Jeg lider med dig :-) Fortsat god sommer.
Hilsen Lene
Held og lykke med dine motions- slankeplaner. Jeg synes godt nok motionsdelen er svær at overholde i den varme vi har. Så jeg besluttede at nyde det gode vejr og lade vægt være vægt, og som du kan læse i en anden tråd, har det kostet mig tre kilo her i sommer. Jeg lider med dig :-) Fortsat god sommer.
Hilsen Lene
18 år26. juli 2006 kl. 21:51
Nå men jeg må op på hesten igen, denne gang skal det lykkes, jeg har sågar fået sparket mig selv i røven til at komme igang med noget motion - 30 min. rask gang og lidt selvpineri med et sjippetov ca. hver anden dag.
Når jeg så starter i skole igen skal jeg også begynde til vandgymnastik igen, det må da gi et eller andet.
Lægen siger mit stofskifte ligger fint nu, så vægttabet er et spørgsmål om vilje - jo tak, hvis der så bare ville ryge et par kg her i starten så man ku se det battede noget, men jeg må jo bare holde ved.
det var bare lidt fra mig her i sommervarmen, håber i andre er kommet bedre igennem ferien vægtmæssigt.