Tilbage fra ferie..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tilbage fra ferie..
Hej allesammen.

Så er jeg tilbage fra ferie, men min vægt... Hmmm.. Har vist fået nogle ekstra kilo med hjem. Vægten siger nu 79, og det er 3 kilo, der er røget på. Lidt surt, men vi har altså bare haft det godt, så ja, det går nok. Nu må jeg så igang igen. Motion er det ikke blevet så meget til i sommervarmen og kosten har heller ikke været optimal. Så jeg starter med kosten.. Har købt Lene Hanssons bog og synes det er ret spændende læsning, og vil prøve at efterleve principperne i den i en periode.

Hvordan går det med I andre her i varmen? Er det kun mig, der ikke har overskud til hård motion her i varmen?

Hilsen Lene
18 år25. juli 2006 kl. 11:46
re: Tilbage fra ferie..
Hejsa Lene

Pyt med de ekstra kilo. Det sker også for alle de normalvægtige i sommerferien :-) Man skejer jo lidt ekstra ud ikke :-)

Spændende med Lena Hanssons bog. Men husk nu at tage hende med et gran salt ikke. Hun er ikke ernæringsekspert efter min mening i hvert fald. Men masser af grønt og frugt. Og motion. Det er jeg enig i.

Held og lykke med det

Knuser

Anna
18 år25. juli 2006 kl. 23:32
re: re: Tilbage fra ferie..
Hej Anna.

Ja, det gør jeg også. Hun har nogle fornuftige pointer, men det kan godt blive lidt "frelst" ind i mellem. Men den med ingen kaffe om morgenen, men frugt og grønt og masser af vand, kan jeg godt mærke min krop har godt af; men jeg mangler min kaffe. Drikker den så senere på dagen - fyfy... Alt med måde tror jeg. Der hvor jeg tror, vi er mange, der går "galt i byen", er når kosten bliver for ensidig, og så er det helt rart med forslag til nye måder at sammensætte maden på.

Hilsen Lene
18 år26. juli 2006 kl. 13:01
re: re: re: Tilbage fra ferie..
Velkommen fra ferie. Jeg har ikke holdt ferie endnu kun herfra. Men er lige inde for at kigge. Held og lykke med at tabe de ekstra kilo. De har ikke siddet så længe så mon ikke de er hurtige at tabe.
Jeg er også lidt skeptisk med hensyn til Lene Hansson, selv om jeg også kan blive fristet når jeg har set hende på tv3. jeg tror ikke det er en livstil man kan holde i længden du kan se du mangler allerede din kaffe. Nu er de kloge hoveder også begyndt med at det faktisk er sundt med kaffe.

Jeg giver dig ret i at man skal passe på ikke at blive for ensidig.

Motion bliver der ikke meget af, vejret tilskynder mere til at være passiv . Jeg har dog været til spinning om morgen for ikke alle anstrengelserne skal være tabt. Har lige haft fødselsdag og fik bl.a. løbesko og en mp3 afspiller så nu har jeg kun vejret som undskyldning.
18 år27. juli 2006 kl. 11:20
re: Tilbage fra ferie..
med risiko for at lyde frelst, vil jeg sige at vejret ikke er nogen undskyldning. det er motivationen :-)
vi kan jo altid finde noget ved vejret der ikke passer ind i vores motionsplaner, for koldt, for varmt, regnvejr, blæst osv.
her i varmen har jeg cyklet og når man kommer op i fart er det dejligt med en frisk "fartvind"
karina
18 år30. juli 2006 kl. 11:38
re: re: Tilbage fra ferie..
Hej Karina.

Velkommen på siden. Du lyder nu ikke frelst, men min motion foregår på en motionscykel med rimelig høj belastning og med god fart. Når jeg cykler i naturen kan jeg kun give dig ret i, at det er dejligt her i sommervarmen, men som kalorieforbrænder er motionscyklen rigtig god for mig. Og de gange jeg har brugt den i høje varmegrader føles ikke specielt rart. Men så gør man måske andre ting her i sommeren, som cykelture i det fri, lugning af ukrudt og andre ting, som ikke er så belastende for kroppen.

Hilsen Lene
18 år30. juli 2006 kl. 13:18
re: re: re: Tilbage fra ferie..
hej Lene

jeg tror du har fuldstændig ret i at en motionscykel ikke er rar i varmen. det synes jeg til gengæld at cykling i det fri er. og nej jeg er ikke spor frelst og jeg ved godt hvor svært det er, for det er det også for mig.
jeg er sikker på vi alle gør det bedste vi kan
18 år30. juli 2006 kl. 17:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });