#2 af Pia66 (slettet)
I´m back
Du læser en tråd i debat > vægttabPia66 (slettet)
re: I´m back
Hej Tulle
Velkommen. Hvor er det bare flot at du har tabt dig så meget.
Jeg synes, at det er stort af dig at du tager fat om problemet inden det vokser sig for stort.
Glæder mig til at følge dig.
Kh Pia
Velkommen. Hvor er det bare flot at du har tabt dig så meget.
Jeg synes, at det er stort af dig at du tager fat om problemet inden det vokser sig for stort.
Glæder mig til at følge dig.
Kh Pia
18 år7. juli 2006 kl. 09:40
bumlemus (slettet)
re: I´m back
Hej Tulle.
Det var et flot vægttab! Tillykke med det.
Et mål på 1½ kg. lyder da yderst fornuftigt. Jeg satte mig selv et for højt mål i starten. Har fundet ud af, det er mere opmuntrende med mindre delmål og flere succesoplevelser.
Hilsen Lene
Det var et flot vægttab! Tillykke med det.
Et mål på 1½ kg. lyder da yderst fornuftigt. Jeg satte mig selv et for højt mål i starten. Har fundet ud af, det er mere opmuntrende med mindre delmål og flere succesoplevelser.
Hilsen Lene
18 år7. juli 2006 kl. 14:58
annap (slettet)
re: re: I´m back
Hej Tulle
Enig med de andre. Flot vægttab. Og flot, at du erkender, at du er på vej den forkerte vej. Mange gange kan man, mig selv inklusive, bare have en tendens til at lukke øjnene, når vægten stiger. Men du tager fat om det med det samme. Flot. Held og lykke.
Anna
Enig med de andre. Flot vægttab. Og flot, at du erkender, at du er på vej den forkerte vej. Mange gange kan man, mig selv inklusive, bare have en tendens til at lukke øjnene, når vægten stiger. Men du tager fat om det med det samme. Flot. Held og lykke.
Anna
18 år9. juli 2006 kl. 10:16
Vil I være med til at holde mig til ilden, så jeg kan være en af dem, hvor det lykkes at holde vægten.
Tulle