I´m back

Du læser en tråd i debat > vægttab

I´m back
Ja, jeg havde tabt mig 16 kilo :-) Nu har jeg taget en lille smule på, og tænkte, at jeg ville ta´ det i opløbet, så det ikke blev så mange kilo igen. Jeg har sat mig et mål på 1,5 kg (ja,ja siger nogle af jer nok nu). Det er jo nærmest ingenting, men jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at lige pludselig, så er det 10-15 kilo.
Vil I være med til at holde mig til ilden, så jeg kan være en af dem, hvor det lykkes at holde vægten.
Tulle
18 år7. juli 2006 kl. 09:13
re: I´m back
Hej Tulle

Velkommen. Hvor er det bare flot at du har tabt dig så meget.
Jeg synes, at det er stort af dig at du tager fat om problemet inden det vokser sig for stort.

Glæder mig til at følge dig.

Kh Pia
18 år7. juli 2006 kl. 09:40
re: I´m back
Hej Tulle.

Det var et flot vægttab! Tillykke med det.

Et mål på 1½ kg. lyder da yderst fornuftigt. Jeg satte mig selv et for højt mål i starten. Har fundet ud af, det er mere opmuntrende med mindre delmål og flere succesoplevelser.

Hilsen Lene
18 år7. juli 2006 kl. 14:58
re: re: I´m back
Hej Tulle

Enig med de andre. Flot vægttab. Og flot, at du erkender, at du er på vej den forkerte vej. Mange gange kan man, mig selv inklusive, bare have en tendens til at lukke øjnene, når vægten stiger. Men du tager fat om det med det samme. Flot. Held og lykke.

Anna
18 år9. juli 2006 kl. 10:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });