mandag igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandag igen
Så stod vægten på 67.7 til morgen - skuffende, den har været nede på 67.4 i torsdags, men lidt øl, en enkelt pølse og lidt for meget brød ødelagde det hele, men men det er stadig et vægttab og ikke en tilgang.
Nej Pia, jeg syntes der er meget grønt på bordene i Jylland, hos os spiser vi alle meget grønt og frugt - børnene elsker det.
18 år3. juli 2006 kl. 11:59
re: mandag igen
Hejsa

Min vægt sagde minus 700 gram så det er bare super at det går den rigtige vej igen - ja det er surt når den stiger lige når man skal på vægten ik - nu hvor den har været længere nede.
Hilsen smiley
18 år4. juli 2006 kl. 07:44
re: re: mandag igen
Hejsa

Ja, det går ikke så godt for mig med at komme herind og besøge Jer.
Jeg holder fortsat ferie og har travlt med at bygge nyt køkken. Så desværre står kosten på for meget brød og grillmad...Men heldigvis også en skål grøn salat.
Vi har nemlig ingen kogesektion, desværre..så kartoflerne må jeg undvære for en tid.

Men jeg har besluttet mig for at denne ferie vil jeg nyde med familien og forsøge at spise så fornuftigt som muligt. Men samtidig få mig de is som jeg elsker..der findes faktisk en hel del gode fedtfattige på markedet, hvis I ikke vidste det ;o)

Gitte, ja, det er ærgerligt når vægten viser et højere tal på vejedagen. Mit råd til dig er kun at gå på vægten den ene gang om ugen. Ellers kan man godt miste modet ved at vægten er så svingende.

Smiley, til lykke med vægttabet, det er dejligt for dig...
18 år6. juli 2006 kl. 09:05
re: re: re: mandag igen
ja, så stod vægten på 67.6 kg til morgen - det er - 100 gram på en uge hvor jeg overhovedet ikke har passet på, men spist grilmad, drukket øl/vin og spist is. Positivt det alligevel gik nedaf. Det er svært, når hele familien er hjemme og vi ikke motionerer og spiser som vi plejer.
18 år10. juli 2006 kl. 12:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });