#2 af aniara (slettet)
røgfri men ikke kg.fri
Du læser en tråd i debat > vægttabaniara (slettet)
re: røgfri men ikke kg.fri
Det kender jeg godt. Jeg har aldrig skullet tænke over hvad jeg spiste, før jeg stoppede med at ryge for 2 år siden. Og hvor er det svært pludselig at skulle overveje alt hvad man tager i munden og på trods af det veje for meget. Men jeg har taget belutningen nu om at tabe mig og tænker at hvis jeg kunne stoppe med at ryge, så kan jeg også tabe mig. Det kan ikke være lige så svært som rygestop, tror du? pøj, pøj til dig.
13 år4. januar 2011 kl. 19:25
discus5 (slettet)
re: røgfri men ikke kg.fri
hejsa
Sjov nok havde jeg ikke sværd med ikke at ryge, jeg var som skrevet stor ryger, og havde jeg vidst jeg havde så let med at stoppe, så havde jeg gjort det for længe siden, bare den forfærdelig morgen hoste , og i dag er hosten helt væk.
Jeg vil nok kombinere min slankekur med et par dage hvor jeg spiser uden kulhydrater, eller kun meget lidt kulhydrater, det har virket før ved mig, så jeg håber det virker igen....
Sjov nok havde jeg ikke sværd med ikke at ryge, jeg var som skrevet stor ryger, og havde jeg vidst jeg havde så let med at stoppe, så havde jeg gjort det for længe siden, bare den forfærdelig morgen hoste , og i dag er hosten helt væk.
Jeg vil nok kombinere min slankekur med et par dage hvor jeg spiser uden kulhydrater, eller kun meget lidt kulhydrater, det har virket før ved mig, så jeg håber det virker igen....
13 år4. januar 2011 kl. 19:53
Hun køn 65 år ung, ikke særlig høj nok 156 og den høje vægt som lyder 94 kg.
Har altid skullet passe på vægten, men det var ikke det helt store jeg kunne godt ligge på ca. 68 kg, men for næsten 2 år siden holdt jeg op med at ryge, tror nok jeg kan sige jeg var stor ryger og har røget i ca. 50 år, men jeg har taget på lige siden, så nu er det på høje tid jeg får tabt de mange kg, så gi mig lige et lille blid spark ....