Hvis I mangler en kickstarter til nytårsforsættet eller efter jul, så er her en meget nem lynkur. Den består af 3 dage uden kulhydrater og 1 dag med. Det vil sige - INGEN pasta, brød, sukker, kartofler, bønner, majs mm. Spis masser af grove grønsager og proteiner - selvfølgelig fedtfattigt kød. Spis kun få stykker frugt pga. af sukkeret. Kuren giver igennemsnit et vægttab på 2-4 kilo. Vær selvfølgelig opmærksom på, at de første par kilo ofte blot er væske - men rent mentalt giver det et boost at vægten falder dramatisk, og man kan nu tune ind på det rette antal kcal. Jeg vil forslå, at I stadig tæller kcal herinde på madital, da det er vigtigt, at man ikke kommer under 800 kcal pr dag. Såfremt at I kommer under 800 i længere tid, så går kroppen i forsvar, sætter kroppens forbrænding ned og vægten stiger igen.
Jeg kan kun afbefale den, jeg har levet efter den i hverdagene i december. Jeg har været til julefrokost i hver weekend i december, på disse dage har jeg spist normalt og drukket en del alkohol. Det er alligelvel lykkes mig at tabe mig ca. 3 kilo i december. :) Alt leve uden kylhydrater er ikke muligt for evigt, men i en periode hvor vægten skal ned, kan jeg ikke underkende, at det virker (i hvert fald for mig!)...
Held og lykke til Jer alle herinde. Må alle jeres mål lykkes og velholdes i det nye år!
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Hvis I mangler en kickstarter til nytårsforsættet eller efter jul, så er her en meget nem lynkur.
Den består af 3 dage uden kulhydrater og 1 dag med. Det vil sige - INGEN pasta, brød, sukker, kartofler, bønner, majs mm. Spis masser af grove grønsager og proteiner - selvfølgelig fedtfattigt kød. Spis kun få stykker frugt pga. af sukkeret.
Kuren giver igennemsnit et vægttab på 2-4 kilo. Vær selvfølgelig opmærksom på, at de første par kilo ofte blot er væske - men rent mentalt giver det et boost at vægten falder dramatisk, og man kan nu tune ind på det rette antal kcal.
Jeg vil forslå, at I stadig tæller kcal herinde på madital, da det er vigtigt, at man ikke kommer under 800 kcal pr dag. Såfremt at I kommer under 800 i længere tid, så går kroppen i forsvar, sætter kroppens forbrænding ned og vægten stiger igen.
Jeg kan kun afbefale den, jeg har levet efter den i hverdagene i december. Jeg har været til julefrokost i hver weekend i december, på disse dage har jeg spist normalt og drukket en del alkohol. Det er alligelvel lykkes mig at tabe mig ca. 3 kilo i december. :) Alt leve uden kylhydrater er ikke muligt for evigt, men i en periode hvor vægten skal ned, kan jeg ikke underkende, at det virker (i hvert fald for mig!)...
Held og lykke til Jer alle herinde. Må alle jeres mål lykkes og velholdes i det nye år!