mandag igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandag igen
Godmorgen. Så har jeg været til fest det meste af weekenden, men har samtidig tabt mig 400 g og vejer nu 67.8 kg. Helt tilfreds er jeg ikke, men sådan er det vel bare. Håber i andre også har haft en god weekend. Hilsen Gitte
18 år26. juni 2006 kl. 06:19
re: mandag igen
Hej gitte

syntes godt at du kan være tilfreds med 400 gram for du skriver jo at du har været til fest det meste af weekenden.

Hilsen smiley
18 år26. juni 2006 kl. 08:12
re: mandag igen
ja helt sikkert kan du være tilfreds med 400 g, når du har festet hele week-enden. Nu må du ikke gå hen og blive al for utålmodig.
18 år26. juni 2006 kl. 09:52
re: re: mandag igen
Hej Pia
Hvor blev du af i mandags til vejning?
Holder du ferie?
Håber at "se" dig på mandag.
Hilsen GItte
18 år29. juni 2006 kl. 11:58
re: re: re: mandag igen
Hej Gitte

Jeg har været på ferie og derfor var jeg ikke med på mandagsvejningen. Men jeg er med igen mandag. Men desværre har jeg nok taget alt det tabte på igen, da jeg har været på hotelferie med ingen grønt at vælge.
Spiser man meget usundt i Jylland??
Derudover skal jeg til 2 fester igen denne weekend.

Kh Pia
18 år1. juli 2006 kl. 10:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });