#2 af annap (slettet)
Resultatet fra mit løb
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: Resultatet fra mit løb
God morgen Smiley
Jeg synes, du kan være stolt af dig selv, selvom du ikke slog din egen rekord :-) Jeg synes det er flot med al den motion du får dyrket, så er det vel heller ikke så vigtigt, hvor hurtig du er? Hvis du satser på at skulle løbe hurtigere end det, ja så må du gå i skarp træning inden, som du selv siger :-)
Flot at du gennemfører løbene i tider, som du bestemt kan være bekendt :-)
Knuser
Anna
Jeg synes, du kan være stolt af dig selv, selvom du ikke slog din egen rekord :-) Jeg synes det er flot med al den motion du får dyrket, så er det vel heller ikke så vigtigt, hvor hurtig du er? Hvis du satser på at skulle løbe hurtigere end det, ja så må du gå i skarp træning inden, som du selv siger :-)
Flot at du gennemfører løbene i tider, som du bestemt kan være bekendt :-)
Knuser
Anna
18 år21. juni 2006 kl. 08:02
Kirsten P (slettet)
re: re: Resultatet fra mit løb
Jeg synes også du kan være stolt af dit løb. Det er svært at afse 3 x ugentlig til løb når man også vil spinne og det andet du også går til.
Bare det at deltage i et løb synes jeg er flot.
Bare det at deltage i et løb synes jeg er flot.
18 år21. juni 2006 kl. 11:35
Så var jeg jo til mit tredje løb i år og jeg løb desværre ikke lige så godt som de andre, men kom i mål på 30. min så det er jeg nu meget godt tilfreds med. Har jo ikke fået løbet så meget på det sidste, da jeg har cyklet en del og lavet andet from for motion - men jeg kan godt se at jeg skal til at løbe ca. 3 gange om ugen, hvis jeg vil komme til at løbe hurtigere.
Mange hilsner fra Smiley