Tak for de mange pæne ord og opmuntring

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tak for de mange pæne ord og opmuntring
Jeg ved godt man skal have mange proteiner, men troede alligevel, at man ikke måtte spise mere end ca. 100 gram fisk/kylling om dagen - jeg elsker fisk og kan godt spise 300gram til et måltid - er det ok?

Gitte
18 år19. juni 2006 kl. 15:26
re: Tak for de mange pæne ord og opmuntring
Hej Gitte

Efter min mening er det OK. Men det kommer jo an på, hvad du ellers spiser. Det er det samlede kalorieindtag der tæller.

Anna
18 år19. juni 2006 kl. 18:31
re: Tak for de mange pæne ord og opmuntring
Du tager næppe skade af det, hvis det bare er engang imellem, men der er noget med fede fisk og tungmetaller. Jeg har læst om en undersøgelse af færinger, der jo spiser meget fisk, og de har et højt indhold af tungmetaller i kroppen. Jeg kan ikke huske, hvor jeg har læst det, men det er da værd at tænke over.
18 år27. juni 2006 kl. 18:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });