Kvindeløb

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kvindeløb
Hejsa

Ja så skal jeg til kvindeløb igen i morgen - nu er det alt for damerne jeg skal løbe, men jeg har desværre ikke fået løbet så meget siden sidst. Men jeg har lavet en masse andet motion i stedet - cykle, gå ture, spinning og boldtræning.
Var lige ude her i weekenden og av av kunne godt mærke det i bene så det er straffen når man ikke lige får passet løbet...... Min dejlige kæreste gav mig noget massage søndag morgen så det hjalp jo lidt - klarede da en tur om eftermiddagen.

Håber stadigvæk at jeg kan løbe den på de 28.17 som jeg løb den på sidst, men nu må vi se. skal nok skrive når det er godt overståeet.

Mange knus fra Smiley
18 år19. juni 2006 kl. 14:40
re: Kvindeløb
Hej Smiley

Ja, det er svært at holde løbeformen ved lige selvom man bruger andre former for motion. Men det giver da pote rent muskelmæssigt.

Held og lykke med dit løb i morgen.
Håber at du kan lokke kæresten til at give massage bagefter igen ;o)

Kh Pia
18 år19. juni 2006 kl. 15:28
re: re: Kvindeløb
Altså Smiley. Jeg satser på, at du slår din egen rekord igen. Du er supersej. Godt løb!

Knuser Anna
18 år19. juni 2006 kl. 18:29
re: Kvindeløb
pøj pøj selvfølgelig kan du løbe den på samme tid, ellers kan du give vejret skylden, det er unægtelig blevet noget varmere i vejret.
18 år19. juni 2006 kl. 23:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });