Mandagsstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mandagsstatus
Ja, så blev det jo mandag og vejedag.

Vægten stod idag på 67.0 kilo, ås jeg har i den forløbne uge tabt mig 900 gram. Det er jeg yderst tilfreds med.

Så jeg fortsætter den gode linje.

Kh Pia
18 år19. juni 2006 kl. 09:18
re: Mandagsstatus
Tillykke med det! Det er godt nok flot.
Jeg håber det bliver mig næste uge, men skal til fest på lørdag - hele dagen. Har lige cyklet en ekstra tur i højt humør og tempo og må jo så passe bedre på end sidste uge.
Held og lykke med den kommende uge - til alle her på Madital
Hilsen Gitte
18 år19. juni 2006 kl. 09:35
re: re: Mandagsstatus
Hej Gitte

Tak skal du have. Og frygt ikke mandag. Jeg var selv til fest både fredag og lørdag og jeg tabte mig alligevel.

Så vi holder bare fast i de gode vaner, så skal det nok komme.

Dejligt at høre om din motionsglæde.

Kh Pia
18 år19. juni 2006 kl. 10:14
re: re: re: Mandagsstatus
Hej Pia

Stort tillykke med det flotte vægtab det er da utrolig flot på en uge og så kan jeg jo læse at du også har været ude på fredag og lørdag.

Knus smiley
18 år19. juni 2006 kl. 14:36
re: re: re: re: Mandagsstatus
flot, flot og så endda med 2 fester i ugen der gik.
18 år19. juni 2006 kl. 23:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });